Status
Niet open voor verdere reacties.

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb de climatronic wel altijd aanstaan, maar zeer zeker niet "standaard op 18 of 19°C".
Die 19° is voor mij de minimale instelling bij buitentemperaturen tot een graad of 23. Wordt het buiten warmer, dan gaat de instelling mee omhoog om het verschil niet groter te laten worden dan zo'n 4 of 5 graden. En daar voel ik me het hele jaar prima bij.
 

JeSko

Forumguru
Een Golf 7.5 met bodykit en JR wheels kwam naast me hangen op de rit naar Antwerpen, keek over zijn zijraam heen om te zien welke wielen eronder zaten, kreeg een duim omhoog en een knipper met de 4 knipperlichten, geweldig zoiets:D

Handcarwash met eigen producten, het was nodig, had er veel bekijks mee tijdens het poetsen :bloos:

20210429_152143_copy_1612x1209.jpg 20210429_152154_copy_1612x1209.jpg 20210429_153217_copy_1612x1209.jpg 20210429_153230_copy_1612x1209.jpg
 

JeSko

Forumguru
Zuur, auto na het wassen achtergelaten op een parking, en zie net dit bij thuiskomst, door de lak heen. Dat valt niet meer te fiksen :nono: zucht...:wavecry:


20210429_180831_copy_2016x1512.jpg 20210429_180826_copy_2016x1512.jpg
 

Kanerr

Forumguru
Mooi kl*te Jeff! Als je het wat minder opzichtig wilt maken: lakstiftje en een tandenstoker en erin 'druppelen' zodat het zwarte niet opvalt.. Doet het in ieder geval minder pijn.
 

JeSko

Forumguru
Ja zoiets @Jpturtle , herspuiten gaat me veek geld kosten, kameraad van me gaat het eens berekenen maar de kleur is al niet de goedkoopste, nieuwe achterbumper in MoonWhite met sensoren is lastig te vinden, en als je ze vind betaal je grof geld voor een net exemplaar, dan is spotreparair eventueel een goede tijdelijke optie.

@Kanerr

Ja het zit niet mee laatste tijd, eerst die velg nu dit, lakstiftje in MoonWhite heb ik nog liggen inderdaad, dat kan het eventueel wat verdoezelen maar naar mijn goesting zal het zeker niet zijn. Misschien eens nadenken om hem zelf te wrappen, laten doen is te kostelijk en ik heb wel wat camo inspiratie opgedaan online, is goed zelf te doen.
 

JeSko

Forumguru
Dacht altijd dat zoiets tijdelijk hield, heb er ook geen ervaringen mee gehad, fout geïnformeerd dus. Geen idee wat de kostprijs daarvan is en hoe het net werkt.
 

s-line

Forumguru
In principe een stuk goedkoper. Het is juist vooral voor dit soort lakschade’s omdat het juist zonde is om de hele bumper te demonteren en dan ook nog eens compleet te gaan spuiten.
 

catch me

Forumguru
Valt in de regel wel mee, beetje afhankelijk van de lak, metallic etc en hoe veel en diep de schade is, maar prijzen hier beetje vanaf 60,- ex btw,
In de praktijk valt dat meestal wel iets hoger uit natuurlijk.....
Maar als ik bij jou zo op de foto zie dan moet het toch wel voor en redelijk bedrag te maken zijn
 

larsy

Forumguru
Oei ja dat is jammer .
ik zou het niet laten maken .
(Zonde van je geld )
Gewoon zo laten
is ook maar iets van “niks” en zal niet gaan roesten dus
 

catch me

Forumguru
Wel maken!

Zonde om te laten zitten, wordt op zeker een groot ergernis ding, zeker omdat de rest van de auto er super strak en goed onderhouden uit ziet .....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan