Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
als je bluft moet het wel een beetje geloofwaardig zijn: velgen van 19ft(5,8 meter) gelooft geen mens (19' i.p.v. 19"). ;)

Haha sh*t over het hoofd gezien :laugh:


Kruipt wel wat tijd in denk ik ?


Thx! Bwah valt best mee hoor, wat knippen en plakken, zou wel eens wat rollende shots willen maken met een maat van me, dat zou vet zijn:D

Leuk filmpje, mooie wagen ook.

Jeffrey: interesse in een originele Skoda Columbus incl boekje en code?

Thx Chris! Neen sorry geen interesse, deze week verwacht ik mijn 10.1 inch android radio in de postbus :D

Afscheidsfilmpje ?? :pieker:

Haha nee ?:wavecry:

Tja,wat zal ik er over zeggen…:thumbsdown:

Geen probleem, ik denk niet dat ik überhaupt al iets gedaan heb aan of met de auto wat jij wel :thumbsup: vond, bener al aan gewend :maakmegek:
 

ertromp

Forumguru
Leuk die song die je vrouw en jij er bij gemaakt hebben :D

Zonder gekheid mooi gemaakt en altijd leuk te zien hoe enthousiast iemand met zijn auto bezig is.
 

JeSko

Forumguru
Foutmelding laten wegnemen bij VW-Audi center Balen, hadden via Mail 10-15 euro afgesproken, werkje was gepiept binnen 5 minuten en de baliebediende nam plots genoegen met een briefje van 5 ; pff 5 euro is goed hoor voor ons" das nog eens service :D

20210528_160640_copy_1209x1612.jpg

Zoontje vond het jammer om die andere Superb zo te zien staan, " Oooh dat is niet leuk he Papa, ocharme die Skoda Superb" 4 jaar, pienter ventje :jaja:
 

JeSko

Forumguru
De oude maar betrouwbare Amundsen zit er weer in. Ook heb ik de kleine smet op de leren rijdersstoel weggewerkt en de parkeerschade achteraan bijgewerkt, van beide ben ik best tevreden, al zal ik die parkeerschade altijd blijven zien en zitten er nog twee vlekken van de wrijving op, die ik zelf niet weg krijg. Maar de schade zelf zie je nu minder duidelijk, iemand zonder speciaal oog voor zulke zaken gaat het wellicht niet meteen opvallen, zeker niet vanop gepaste afstand.

De stoel, echt tevreden van, duur flesje maar dan heb je wel wat.

Voor :

20210318_153746_copy_2268x3024.jpg 20210318_153752_copy_2268x3024.jpg



Na :


20210602_121823_copy_1512x2016.jpg 20210602_121821_copy_1512x2016.jpg

:thumbsup:

Dan de parkeerschade in close up :

aviary-image-1622629573181.jpeg

En van een afstandje

aviary-image-1622631472837_copy_1848x1428.jpeg

De camera van mijn foon heeft het alvast lastig om het op te pikken , met het oog is het jammer genoeg beter waarneembaar.
 

Kanerr

Forumguru
Goed bezig Jef! Stoel is gewoon nieuw, en de schade is bijna niet waarneembaar. Zou het lekker zo laten, hij wordt tenslotte gebruikt ;)
 

JeSko

Forumguru
Merci mannen! En inderdaad vaak ziet enkel de eigenaar zoiets nog, omdat hij het weet, ach het is terug wit en niet langer zwart, dus de grootste doorn is uit mijn oog :) die stoel dat is inderdaad een wondermiddel, ga die mannen nog een bedank mailtje sturen, wat een werelds product hebben hun. :thumbsup:
 

EJS

Forumguru
Ja top spul dat colourlock. Meerdere keren gebruikt. Vroeg of laat komen de slijtplekken wel weer wat terug maar blijft best lang goed. Volgens mij hebben ze ook nog een kleurloze verzegeling ter bescherming.
 

Cordoba

Forumguru
Als je de eerste keer Colourlock besteld, zie je vooral het bedrag en dat lijkt dan stevig aan de prijs. Heb je het eenmaal gebruikt, dan zie je vooral de kwaliteiten van het spul.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan