Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Even wat spuiters een prijs laten maken of dmv spotrepair laten repareren.
Of ff naar aalsmeer rijden naar S-Line, die is zo gecharmeerd van je wagen dat die dat graag voor je uitvoert !
Je zal waarschijnlijk wel een paar velgen meekrijgen om te poedercoaten dan..:D
 

Japanese Power

Donateur
Ik heb een paar geleden een veel ergere schade gehad door de buurman die iets te krap instak met parkeren. Met spotrepair laten repareren en je ziet er echt niets meer van. Kostte de buurman een kleine 200 euro maar alles is weer als vanouds.
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Die vuile veeg boven de kras kun je waarschijnlijk met kleien wel weg krijgen. De kras netjes opvullen en na uitharden voorzichtig polijsten zal het veel minder opvallend maken.
 

Eltjo

Forumguru
Lig jij daar voor zevenen al van wakker? Weet, als je er in zit, zie je het niet.

Ik kan in PL voor ca. € 250 voor- en achterbumper compleet laten demonteren, strak maken en spuiten.
En wat, ik heb ik niet gedaan omdat ik dan tijdens de vakantie de auto 2-3 dagen moet missen.

Inmiddels hebben ook anderen er krassen op gezet. It sucks, maar ja ik wordt er zelf ook niet mooier op. Wel is het zo dat naarmate ik ouder werd, ik het minder erg vindt. De techniek en iets daaraan zelf doen vind ik leuker dan poetsen. Vuil wordt die toch weer vrij snel, wat het voordeel op levert dat je de imperfecties minder snel ziet. Maar bij een witte is een stuk besmettelijker dan mijn amethist purple, ofwel blauw ! zoals de Belgische papieren vermelden, die ze in NL weer hebben overgenomen.

@EdK via Hilvarenbeek, Reusel, Postel naar Polypreen in Kerkhoven. Die rit maak ik 2x in een jaar en is een hele mooie route. De eerste keer dacht ik bij benadering van het stoplicht midden in het bos WTF! Daarna over de brug en zoveel mogelijk rechts over de betonnen rand rijden om niet uit elkaar te rammelen. Niet te langzaam, want anders voel je echt elke kassei apart.
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Nee hoor @eltjo2 , dochtertje van anderhalf jaar slaapt slechter de laatste tijd. Vind het zuur maar ja, er zijn wel wat opties die ik in gedachten heb om het weg te werken.
 

Kanerr

Forumguru
Begin eerst met het handmatig kleien/polijsten. Erna goed ontvetten en met je lakstift de diepe kras opvullen. 24u laten uitharden en met compound polish eroverheen. Dan valt het veel minder op en kan je het later laten doen.
 

Desperado

Forumguru
Er zijn wel grotere wielen dan 19ft :D

Giant-Wheel-100-1.jpg
 

larsy

Forumguru
Mij is er niks van opgevallen ... ik kijk enkel de plaatjes ...

Mooi gedaan zo een filmpje .
Kruipt wel wat tijd in denk ik ?
 

Chrisjemol

Forumguru
Leuk filmpje, mooie wagen ook.

Jeffrey: interesse in een originele Skoda Columbus incl boekje en code?
Wil een amundsen MIB2 halen.
Kom hem zelfs afgeven bij je als je interesse hebt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan