Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Moet het achterste logo echter opnieuw bestellen, heb een te klein logo besteld
Goh waarom verbaast me dat niet ?? Toch echt Jesko eigen...
Maar goed weer wat voor op de plank of op de skelter van de zoon....

Enne als je foto's maakt van glossy logo's dan moet je die eerst poetsen zodat er geen vieze vette vingers op de foto erbij komen :pieker::koffie:
 

JeSko

Forumguru
Jesko ten voete uit idd @EdK :D poetsen zal voor andere keer zijn, geen tijd geen tijd geen tijd.

Thanx @Okki , tijd en zin ontbraken om de puntjes op de i te zetten, morgen moet de auto toch uit, poetsen zal voor maandag zijn :D
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

JeSko

Forumguru
Dagje Zoo, koelbox, grote voiture, de 2.5 ton krik die altijd mee is, nog wat luiertassen, en andere nest, eet hij met groot gemak.

20210418_095830_copy_2016x1512.jpg

Fun met zoon & dochter!

IMG-20210418-WA0062.jpg IMG-20210418-WA0108.jpg

En dan bakje fritten steken, hij stond er mooi bij :rockon:

IMG-20210418-WA0008.jpg

Ons Luxe werkpaard:bloos::bloemen:

En nu lekker luieren en genieten van het restant van mijn zondag, cheers:cheers:
 

Canon-Eye

Forumguru
Jawel, maar in principe hoef je nooit meer dan pakweg de helft van het wagengewicht te heffen.
Dus de krik die standaard vanaf de fabriek met een reservewiel wordt meegeleverd is wat mij betreft voldoende. Alles wat zwaarder is betekent onnodig extra dood gewicht aan boord.
Iets om rekening mee te houden bij zo'n "trage" 1.6TDI... ;)
 

JeSko

Forumguru
@Cordoba

Je leest het er inderdaad gewoon aan af é :D zo eigenwijs als ze komen! :banghead:

@Canon-Eye

Gho die standaard krik vertrouw ik niet meteen, maar van dat extra gewicht in de 1.6 tdi is wel een goed punt ;)
 

JeSko

Forumguru
Net terug van Haasrode, 150 km heen en terug, gisteren ook zo'n 150 km gereden, en straks nog eens Haasrode en terug, zalig hoe comfortabel de auto is, echter in Haasrode zelf heb ik zwaar liggen kloten, heb daar tweemaal de bodem van de auto geraakt, wat een slechte wegen daar, iemand van de Belgen bekend met die omgeving? Het lijkt er op dat de 3cm verlaging hem geen goed doet bij scherpe vluchtheuvels. Vb, ik zat ergens achterin Haasrode/Heverlee te kloten via Waze, bergop, bergaf, bergop, bergaf, en de laatste bergop ging erg hoeks over naar bergaf, een luide KNAL! Onderaan de auto, volgende straat wederom hetzelfde, probeerde hem heel schuin te nemen ( achter me keken ze alsof ik gek was ) maar ik raakte de bodem weer, ditmaal niet met een luide knal. Ik snap werkelijk niet hoe sommigen Belgen met een lagere Superb dan de mijne kunnen rijden, daar zou het voor een Superb op schroefset echt onmogelijk doorkomen zijn, zelfs een Sportline met 1.5 cm verlaging zal daar al moeite hebben. Schandalig zulke wegen in BE! :mad:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

dirkie996

Forumguru
@JeSko : Daarom wil ik geen verlagingsset op m'n wagen. Met al die verkeersdrempels, zit je meer te klooien, dan wat anders. Lekker zo laten en geen gezeur, of in het andere geval: " wie mooi wil zijn, moet lijden";):D
 

JeSko

Forumguru
Beetje "lijden" vind ik niet erg, maar dit was best schandalig, een mens gaat nog geloven dat je in BE een SUV MOET hebben ;) hier in mijn regio heb ik nergens last van, is ook de eerste keer dat ik het zo erg meemaak als in Heverlee/Haasrode.
 

JeSko

Forumguru
Ben er bijna zeker van @EdK dat in NL zulke wegen onbestaande zijn, toch in ieder geval niet van die marginale onmogelijke vlucht(Bergen)heuvels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan