Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Precies 1 uur en 2 minuten rijden. Dat valt dus mee ;). Maar maak je geen zorgen hoor.

Altijd welkom! Koffie staat klaar :cheers:

@larsy

Ja ik ook niet echt, niemand kan zich nog verstoppen in deze wereld, je kan het proberen maar als ze je echt moeten hebben vinden ze je wel ( of je moet in de Jungle gaan wonen ). Ben er al over, die velgen, komt wel goed ;)
 

JeSko

Forumguru
Erg leuk om op de parking te wachten en wat auto's te spotten. Nog eens de luxe variant van de mijne gespot, mooi zo in S-Line trim, maar echt wel een kleine wagon, past mooi in mijn voorste zijruit ;)

20210409_114254_copy_2016x1512.jpg

En kijk ens aan... Bestuurder maar effe onherkenbaar gemaakt, een S1, blijft een comfortabele luxe boot.

20210409_115527_copy_2016x1512.jpg

En deze ook gezien in Balen, iemand van hier? Jammer geen foto want ik zag hem al rijdend, maar het is hem ongeveer één op één, echt een DroomSuperb! Kon ik die maar betalen.

20180604_superb-7775.jpg
 

larsy

Forumguru
Da vin ik echt nog een klasse die superb1
Zo een “mint” model met een dikke motor vinden da zou wel netjes zijn .
en 10x beter dan die witte Audi
Da vin ik maar “niets” zeker niet met die remklauwen.
En die sup3 . Als je niet zo vies van km ‘s bent dan is die zeker binne handbereik .
Zie mijne sup3 was de goedkoopste van Europa toen (nog geen stukken gekregen :dankje: Nu al 50d km gedaan )
Is wel niet in een exotisch kleurtje en dikke velgen . Maar het is een sup3 :-)
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Jazeker @larsy maar die S1 sup zijn al lastig te vinden, laat staan in goede conditie met die dikke motor, velgen erop en wat lager en je hebt een dikke unieke ride! Ja maar heb het dan specifiek over de Sportline, in mijn budget ga ik teveel missen ten opzichte van mijn S2 qua opties, en ook gaat dan de km stand x2 gaan, weet wel een knappe witte S3 1.8 naft te koop staan, style dus goed in de opties :D

images.jpeg.jpg
 

brepus13

Forumguru
Adres weten of niet, zie daar geen groot probleem in maar goed ieder een gedacht.

net zoals mensen die hun nr.plaat afdekken op een foto (je komt toch ook buiten met die auto op de openbare weg) wille die dan daar ook niet zichtbaar rijden !?
de auto achter je zal u nr.plaat maar eens kunne zien :fool:
(Als je zo met schrik moet leven ja waddedadde)

en de achterdeur moet snachts ook op slot zeker :deuk:

ps:jammer te lezen van je velgen :bloemen::bloemen:
Voor een S2 is het wellicht minder spannend maar hou er gerust rekening mee dat als men snelle auto’s zoekt zoals een Audi S3 er echt wel online gekeken wordt.
 

JeSko

Forumguru
Ja dat is wel een goed punt van @brepus13 , geen enkele autodief gaat een Superb 2 pikken, maar een Audi S3... Die behoren toe aan de categorie gewild goed.
 

leon-cupra

Forumguru
Mensen laten op het net gewoon veel te veel prive info achter... Facebook, instagram, forums, GPS positie kenbaar,. .. Je hoeft maar een cyber-kruimeltje achter te laten en je kan iemands leven op het net achterhalen. Op vrt loopt momenteel een reeks over privacy. Als je daar naar ziet... Dat is hallucinant wat ze met jouw surfgedrag, jouw smartphone,.. kunnen achterhalen. De presentator hadden ze eens online gevolgd. Ze weesten aan zijn surfgedrag, zijn GPS positie dat zijn vrouw zwanger was, ze wisten op welke dag zijn kind was geboren,... Puur adhv data :nono:
Dus het is een utopie dat juist maar jouw kenteken wegdoen diefstal zal vermijden (uiteraard vermoeilijkt het dat wel)
 

leon-cupra

Forumguru
@larsy is dan ook jouw hobbywagen. Hoeveel keer maak je die paal los? Ik zie mij dat niet elke dag doen... Op de duur. :sterretjes:
Met de M2 ben ik ook wel wat voorzichtiger. Zal er ook voor zorgen dat hij iedere keer netjes in de garage staat. Bij mijn vorige wagens sliepen ze wel eens buiten maar de M nog nooit.
 

larsy

Forumguru
Ja de paal is ook niet gemaakt voor die audi. En was meer voor andere wagens int verleden waar ik wel “bang” voor was dat die weg zouden zijn .

Audi ‘s zijn er toch genoeg .
als deze s3 weg is dan krijg ik mijn geld van de verzekering en koop gewoon bij elke handelaar een andere in de plaats .
Een mint oldtimer of bv Lotus Exige ,.... niet

die paal is een heel snelle klus .
En staat er ook niet altijd .
Maar goed ik heb het en gebruik het wel Omdat het geen werk is en wel leuk,
( mijn garage is mijn hobby terrein)
:-)
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Ach dat paaltje is met enkele minuten zo kort dat de audi er weer overheen kan....

Zoooooo handig dat accu gereedschap....:koffie:
 

larsy

Forumguru
Ja 230v stekker kan ook , is maar op 2meter van de paal . dus men kan nog kiezen terplaatsen

een deur kan je ook open doen zonder de sleutel gewoon even de cilinder breken .
Het kan allemaal :arghh:
 

Cordoba

Forumguru
Gewoon accutol met kruiskopbitje:
2a0aaf4d-c263-4571-9f07-5ef41dce855c-jpeg.88650
 

larsy

Forumguru
Ja dat lijkt mij ook de beste keuze van de 2,
Dat zou ik ook eerder doen dan teveel lawaai beginne maken . :D (Maar wel een boor ipv kruiskopbitje)
 

JeSko

Forumguru
@CDK

Dat is, denk ik.., gelukkig niet het geval, ben er intussen twee maal op en af naar Antwerpen gereden en niets gemerkt. Maar inderdaad het is en blijft zuur! :cry:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

JeSko

Forumguru
@casejunky

Jazeker, dan is het wat te doen, wil ze nog niet kwijt die JR's, heerlijke wielen lekker licht ook, heb ook nog een setje reserve wielen liggen thuis die vers in de poederlak staan :D
 

JeSko

Forumguru
Als je doorgaans de reviews op Ali goed gade slaagt, kan je de degelijke kwaliteit wel scheiden van de rommel, maar deze logo's verbazen mij nu eens echt, dit is gewoon echt kwaliteit! Heerlijke gloss finish, originele montagepunten, lekker stevig, en dat voor twee tientjes! Kan niet wachten om ze er op te vlammen. En laat ze dan maar gissen :jaja:


Netjes ingepakt

20210414_093832_copy_3024x4032.jpg

Origineel gepositioneerde montagepunten

20210414_093916_copy_3024x2268.jpg

Glossy!!

20210414_093857_copy_3024x4032.jpg 20210414_093909_copy_3024x2268.jpg
In het kleine logo lijken op de foto twee deukjes te zitten, dit is enkel de schijn van de lampion erboven. Schitterende logo's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan