Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Zonde van de velg Jefrey. Ik heb wel het idee dat het zonder rimsaver een hele grove reparatie of mogelijk vervangen van de velg was geworden, ik heb het idee dat de rimsaver wel degelijk de schade beperkt heeft. Ik zie het een beetje als volgt: een bumper is ooit bedacht om aanrijdingsschade te beperken, op het moment dat je te maken hebt met een frontale aanrijding, gaat ook een voorbumper kapot. Dan kun je naar mijn mening niet zeggen dat een bumper niet werkt, omdat in dit denkbeeldige geval de condities (snelheden/impact) ver buiten de ontwerpcondities vallen, maar dat wil niet zeggen dat bij een parkeerschade een bumper de schade niet beperkt.
 

JeSko

Forumguru
Klopt wellicht @Cordoba , zonder de Rimsaver was het wellicht erger geweest, ach gut, morgen netjes opschuren en kijken wat ik eventuele kan redden , misschien JR contacteren om een lakstift.
 

Kanerr

Forumguru
Altijd klote Jeff, maar om er meteen een Caddy voor in te ruilen.... ;)

Dit zal je altijd hebben. Was het niet je velg was het je spiegelkap. Waar gehakt wordt vallen spaanderen. Ikzelf heb dat ook meegemaakt het is klooie maar soit het blijft een vervoermiddel wat ook je hobby is. Dingen gebeuren nou eenmaal :)
 

JeSko

Forumguru
Colourlock besteld, wel jammer dat ze pas in de winkelwagen de btw er plots bijtellen en 15 euro levering vragen, kom je niet vaak tegen, zo word het snel een duurder grapje, 59 euro ipv 37, maargoed liever dat dan een beschadiging die erger word.

Ook de "Superman" Skoda logo's besteld ;) benieuwd naar het resultaat maar vond een bemoedigend beeld bij de recensies, zit mooie glans op wat beter gaat staan met de rest ( huidige logo's zijn wat mat). Er staat stickers in de beschrijving maar dat zijn ze niet, het zijn volwaardige logo's met dubbelzijdige tape en de bekende bevestigingspunten/richtpennen.

De velgschade is bijgewerkt, opgeschuurd met heel fijne korrel papier en een nieuw stuk Rimsaver erover gezet, zie je niets meer van, maar na de zomer gaan ze er toch af voor revisie, voor nu heb ik daar geen zin meer in.

Grt Jefrey

Screenshot_20210408-064544_Samsung Internet.jpg Screenshot_20210408-064652_AliExpress.jpg Screenshot_20210408-065302_AliExpress.jpg
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Dankjewel @Jpturtle , folie is onderweg, ga ze zelf proberen wrappen, samen met de koplampen, al had ik gezegd dat niet meer te zullen doen :tegek: moet er elk jaar af voor de keuring dus ga proberen mezelf deze stiel aan te leren.
 

Jpturtle

Forumguru
Jaaa... Lampen smoke is wel echt mooi, maar inderdaad een hoop gezeur. Heb wel wat kappen gezien maar dat oogt erg onecht vind ik. Ik hou je topic in de gaten
 

JeSko

Forumguru
Jazeker het staat echt knap, alleen jammer dat de Xenon er wel pak minder fel door schijnt.. en inderdaad mogelijk gezeik met de politie en keuring, ben wel goedgekeurd met getinte achterlichten vorig jaar, hebben ze blijkbaar niet gezien, koplampen is een lastiger verhaal. :D top thanx! Ik volg jouw aangepaste beer ook:thumbsup:
 

Cordoba

Forumguru
@JeSko Op de site van colourlock staat toch iets anders:
Bestellen en betalen
Alle prijzen vermeld in de onlineshop zijn inclusief 21% BTW en excl. verzendkosten. De verzendkosten binnen Nederland bedragen tot 2 kg €7,45, daarboven op aanvraag. Verzendkosten België tot 5 kg bedragen €13,45; ander landen op aanvraag.

BCX CARing Supplies besteed alle zorg aan het vermelden van de juiste informatie op hun websites. En acht het van groot belang dat u zich er zo van verzekerd dat u de juiste producten besteld. Mocht e.e.a. niet voldoende duidelijk zijn, neemt u dan eerst even contact op voordat u een bestelling plaatst.

Na afronding van uw bestelling ontvangt u een duidelijke bestelbevestiging. Controleert u zorgvuldig of alle gegevens correct zijn ingevuld. Hierop ontvangt u de definitieve factuur. Op deze factuur staan alle gegevens die nodig zijn om uw betaling per bank te kunnen voldoen, ook internationaal.

Linkje naar de pagina waar ik die tekst heb gevonden.
 

JeSko

Forumguru
Klopt helemaal @Cordoba, was in de war omdat ze op pagina twee nog even de btw vermelden, maar die zat idd al wel gewoon in de prijs! Excuus @colourlock:dankje:


Screenshot_20210409-060337_Samsung Internet.jpg Screenshot_20210409-060450_Samsung Internet.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cordoba

Forumguru
@JeSko In het verleden is er al eens een probleem geweest met een nieuw forumlid, dat zich op minst vervelend gedroeg naar een ander forumlid, en die persoon via diverse kanalen benaderde. De meeste mensen doen er niets mee als ze je adres weten, of mogelijk dat ze er iets positiefs mee doen, maar af en toe zit er een lezer of forumlid tussen met andere intenties. Om dat soort narigheid te voorkomen, is het verstandig om precieze adresgegevens en dergelijk niet al te makkelijk beschikbaar te maken.
 

larsy

Forumguru
Adres weten of niet, zie daar geen groot probleem in maar goed ieder een gedacht.

net zoals mensen die hun nr.plaat afdekken op een foto (je komt toch ook buiten met die auto op de openbare weg) wille die dan daar ook niet zichtbaar rijden !?
de auto achter je zal u nr.plaat maar eens kunne zien :fool:
(Als je zo met schrik moet leven ja waddedadde)

en de achterdeur moet snachts ook op slot zeker :deuk:

ps:jammer te lezen van je velgen :bloemen::bloemen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan