Status
Niet open voor verdere reacties.

Malinwa

Senior Member
Knap zo die zwarte neus! :thumbsup:
Mooie locaties ook om te fotograferen. Die plassen, is dat expres gedaan of toeval? :pieker:
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Hoeveel zie jij er in de kennisbank staan? Zo gedetailleerd met YT filmpjes enal erbij? Maar we hebben weer wat te zeiken zeker.

@Malinwa

Thanx, is bewust gedaan met die plassen idd, heb dat zien passeren op internet. :)
 
Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Ha @JeSko, ik zie duidelijk progressie in je platen :thumbsup:. Als ik puntje van opbouwende kritiek mag hebben: de donkere partijen zou ik persoonlijk niet zover dichttrekken. Nu is alle daar nog aanwezige tekening weggevallen in een zwart gat...
 

Canon-Eye

Forumguru
Probeer ook eens om de donkere tinten en de schaduwen juist wat op te hogen (lichter te maken) - je zult ervan opkijken hoeveel meer de foto overeenkomt met wat je ogen in real life ook waarnemen.
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Madam en kids hadden liever long beach blue ... tot madam één in het echt zag. Veel te flashy.
Ben persoonlijk ook veel meer voor wit. Sportievere wagens tonen er “dikker” mee en wit is ook minder krasgevoelig (zeker die kleine gebruikskrasjes zie je niet op wit).
 

Canon-Eye

Forumguru
zeker die kleine gebruikskrasjes zie je niet op wit
Die niet, nee. Maar verder zie je natuurlijk wel elk vuiltje. Ofwel je bent altijd aan het wassen, ofwel je rijdt voor schandaal.

Ik heb in een ver verleden door een speling van het lot 3 witte auto's na elkaar gehad en toen besloten: nóóóót meer...
 

leon-cupra

Forumguru
Ach onze auto’s worden hier regelmatig gewassen. In de winter wel wat minder.
Er is maar 1 kleur die niet vuil wordt en dat is beige. De rest is allemaal zeer besmettelijk.
Enigste vervelende van wit is dat je allemaal die teer-puntjes ziet. Als je die niet regelmatig weg doet, heb je op en duur een zwarte wagen.
 

JeSko

Forumguru
Een witte is net makkelijk kuis te houden vind ik, mijne kan trouwens van dichtbij vuil zien, en van ver best proper lijken, zwart en blauw enzo zijn rampzalige kleuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan