Bílý the Superb

Topic in 'Mijn auto' gestart door JeSko, 05-10-2019.

1. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Dat is ook weer gebeurd, heb een how to in de kennisbak toegevoegd, hopelijk kan deze nog iemand dienen in de toekomst. 20201219_102334_copy_1612x2149.jpg 20201219_104234_copy_1612x1209.jpg 20201219_112854_copy_1612x1209.jpg

Tman0961, Cordoba en catch me vinden dit leuk.

2. Rosinfield

Rosinfield Forumguru Donateur

En wat nu weer te verzinnen ;)

JeSko vindt dit leuk.
  3. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

@Rosinfield

Zou mettertijd toch graag een schroefset willen, maar dat vergt wat warmmakerij van mijn halve trouwboek ( lees:vrouw ) :D en het chroom langs de zijkanten word na nieuwjaar nog verwijderd :D

4. Rosinfield

Je moet ook nog wat hebben om naar uit te kijken ;)

JeSko vindt dit leuk.
  5. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Rosinfield vindt dit leuk.
  6. Rosinfield

Gek genoeg heb ik met deze auto geen enkele behoefte meer aan uiterlijke verfraaiing zoals voorheen. Ziet er wel prima uit zo en na de tuning en vervanging van de uitlaat is ze wel af wat mij betreft.

7. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Een Polo GTI staat standaard al sportief, verlaging af fabriek, mooie wielen, stoere bumpers, spoilers en diffusor etc etc, zo'n auto heeft niet veel meer nodig, een Eco Superb daarentegen heeft heel wat nodig om echt fraai te worden :D aan mijn 308 deed ik ook niets, geen behoefte aan, het is door dit forum gekomen dat ik dingen ben beginnen aanpassen :D

Rosinfield vindt dit leuk.
  8. Rosinfield

Been there, done that ;) Is ook leuk
    Zo'n chrome delete zou ik wel zsm laten doen; vooral die raamlijsten vind ik echt spuuglelijk en echt detoneren bij op zich fraaie bolides. Ik ben geabonneerd op het YT kanaal van van de Rijt. Erg leuk elke week een filmpje van wat ze die week hebben gedaan aan auto's, waaronder de nodige chrome deletes. Zie link.
    https://www.youtube.com/channel/UCVnc2gRZYNTcXkiZ8L2VSIw

9. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

Volg ook van de Rijt. Die man is echt wel goed bezig met zijn bedrijf. Maakt elke wagen die binnen komt nog een stukje knapper. Nu, de kostprijs van het "upgraden" is "marginaal klein" tov de verkoopprijs vd wagen. Is ook 1 van de weinige autobedrijven die youtube goed weet "uit te melken". En begint nu zelfs met zijn eigen merchandise :jaja:

Mods ... leuk om telkens te zien hoe anderen hun wagens modden maar persoonlijk blijf ik er "moeite" mee hebben om daar geld aan te hangen. Mijn "zin" in JR-Wheels is ondertussen ook terug sterk afgenomen :arghh: (of zou het te maken hebben met iets anders?)

10. Rosinfield

Ja, eerlijk gezegd maakt het me wel bijna een klein beetje jaloers. Dat je denkt, wow als ik dat geld had.... Je tegelijkertijd realiserend dat je dat denkt vanuit een behoorlijke luxe-positie. Er zitten wel heel fraaie exemplaren tussen.
    Ik ben wel blij dat mijn Milltek beschaafd afsteekt tegen het mitrailleur geratel dat daar regelmatig vandaan komt.

11. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

Ik vraag mij gewoon af bij dergelijke zaken ... En aan wie blijven ze verkopen? :pieker:
    In zijn laatste filmpje : 11x RS6 op korte tijd ingekocht, staat er nog 1 te koop :sterretjes:
    En dan verkoopt hij nog veel andere wagens ook waarvan je denkt "pfff wat een dikke bak".

Tja hier ook gezond jaloers. Een RS6 zal hier wss niet op de oprit komen maar met hetgeen we nu hebben, hebben we idd ook niet te klagen. Zijn veel andere die het met minder moeten doen. :jaja:

Joman, Rosinfield en catch me vinden dit leuk.
  12. Rosinfield

Ja, als warme broodjes. Vermoedelijk mensen bij wie wij afsteken als de sukkeltjes van Captain Hook. Wat ik helemaal ongelofelijk vind, zijn die jonge gastjes, vloggers/youtubers, die in auto's van rond de 2 ton rondrijden

13. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

Tja vloggers/youtubbers ... reclame-inkomsten(x euro per 1000views), sponsordeals en merchandising.
    Ooit eens een artikel gelezen dat de inkomsten van Enzo Knol geraamd werden op 1miljoen euro per jaar, (enkele jaren geleden) 30% van zijn inkomsten waren merchandising. Dus tja ...nu bij vloggers/ youtubers geldt ook, net zoals bij ondernemers: "velen zijn geroepen, weinigen uitverkoren".Grote meerderheid verdient er niets mee.
    En youtubers hebben nu ook wel door dat wanneer ze een dikke bak introduceren op hun kanaal dat het aantal volgers plots een sterke stijging kent. (Dus meer inkomsten) Don de Jongh is zo een mooi voorbeeld. Goede (maar irritante) gast, heel wat volgers, koopt een Lambo en op zeer korte tijd stijgt zijn aantal volgers enorm. Voor die gasten is dat al meer een "investering". :pardon:

14. Rosinfield

tja, wat een wereld he; was trouwens een leuk filmpje dat vd Rijt die Lambo ging ophalen uit Duitsland met zijn zoon dacht ik

15. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

Ook gezien. En filmpje ervoor de rode R8 V10 van Royalistiq.

Ach ik troost mij in de gedachte dat rijk zijn alleen maar meer zorgen met zich meebrengt :D
    Deze week was er een reportage op tv over villa's van ettelijke miljoenen. Prijs werd niet bepaald hoe mooi of groot een villa was, maar hoe goed beveiligd deze was :banghead:

16. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Of misschien wel: willen doen?
    Er zijn immers mensen waarvoor een dikkere auto dan de buren geen prioriteit heeft... :pardon:

17. Rosinfield

Moet zeggen dat auto's als zo'n Lambo of RS8 mij niet aanspreken. RS6 of RS3 volstaat voor mij. Of "gewoon" een Golf R. Ben snel tevreden.

18. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

@Canon-Eye , met de RS6 kwam het over als alleen op autogebied maar ik bedoelde het eigenlijk algemeen.

@Rosinfield snel tevreden maar met een mooie 200pk was je dus niet tevreden :D;)

Last edited by a moderator: 19-12-2020
    Kanerr vindt dit leuk.
  19. Rosinfield

Jawel, trouwens inmiddels wel wat meer, maar 4 x 4 er bij zou ik wel tof vinden.

Maarre @JeSko we dwalen wel weer een beetje af in jouw topic ;)

JeSko en Peter-036 vinden dit leuk.
  20. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

4x4 .... weer een streepje bij :deuk:

idd terug on topic. :D

JeSko en Rosinfield vinden dit leuk.

Deel deze pagina