Bílý the Superb

Topic in 'Mijn auto' gestart door JeSko, 05-10-2019.

1. Rosinfield

Rosinfield Forumguru Donateur

Zo doen we dat :)

JeSko vindt dit leuk.

2. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Na het "feest"dagen gedoe even tijd voor mezelf en de auto genomen, helemaal van kop tot teen gekuisd, gewassen, en dan mooie plekjes gaan zoeken om wat foto's te nemen. Lekker rustgevend. Foto's wel genomen met de telefoon, had geen zin in gesleur met de Nikon.

Oude Molen te Balen ( Hoolstmolen )

20210102_142905 (1)_copy_1209x906.jpg

Industrie te Balen

20210102_150152 (1)_copy_1209x906.jpg

20210102_145734 (1)_copy_1209x1612.jpg

20210102_150402 (1)_copy_1209x906.jpg

Verlaten locatie met gedumpte containers

20210102_163706_copy_1209x991.jpg

CDK, eriktv, Kanerr en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Cordoba

Cordoba Forumguru

Ook foto's bij je werk Jefrey? Bij de foto bij de molen had je de Superb iets verder naar voren kunnen zetten, was het bord op de brug ook uit het zicht. Een poosje terug was er in NL de serie 'het perfekte plaatje' op tv, waarbij bekende Nederlanders steeds een foto opdracht moesten doen, daar zag je dat ze ook vaak allerlei zaken op de foto pas zagen als ze de foto gingen bewerken.

VAG-man en JeSko vinden dit leuk.
  4. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Neen mijn werk is elders gelegen @Cordoba , nochtans is het daar ook mooi foto's nemen. Inderdaad dat bord had ik niet gezien, ben dan ook maar een amateur natuurlijk, maar met zulke tips leer ik uiteraard bij!

Cordoba vindt dit leuk.
  5. Cordoba

Cordoba Forumguru

OK, ik zag dezelfde naam (Willems) op de portaalkraan, en op deur van de loods staan, als die op jouw shirt staat in het filmpje met het poedercoaten.

De kunst om bij het maken van een foto, het beeld te beoordelen alsof je verder niets hebt gezien van de omgeving, en het beeld dat je buiten de camera hebt gezien te vergeten met het beoordelen van het zoeker/display-beeld.

JeSko vindt dit leuk.
  6. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Ah vandaar, nee dat is Willems, ik werk bij Wilms ;)

Cordoba vindt dit leuk.
  7. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Nog enkele shots, heb ruisreductie ontdekt in Lightroom, dit doet de foto's goed vind ik.

Deze is niet goed qua plaatsing, maar de auto komt er stoer uit, vandaar maar bijgehouden.

IMG-20210102-WA0033.jpg

IMG-20210102-WA0037.jpg IMG-20210102-WA0045.jpg IMG-20210102-WA0050 (1).jpg IMG-20210102-WA0046 (1).jpg

En dan deze onderweg naar huis.

IMG-20210102-WA0023.jpg

CDK, Japanese Power, Cordoba en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. s-line

s-line Forumguru

Zakken met die hap!!!:maakmegek:

9. s-line

s-line Forumguru

En een paar knappe dopjes op je wielbouten

10. s-line

s-line Forumguru

EdK vindt dit leuk.
  11. VAG-man

VAG-man Forumguru

Nou nog een knappe 9" inch radio erin Jefrey, zoals ik laatst heb gedaan.

JeSko vindt dit leuk.
  12. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Ja daar moet ik nog eens werk van maken @VAG-man , ik heb alvast geen sound systeem zoals jij, dat maakt de keuze qua compatibiliteit wat makkelijker ook :)

13. Malinwa

Malinwa Actief lid

Knap zo die zwarte neus! :thumbsup:
    Mooie locaties ook om te fotograferen. Die plassen, is dat expres gedaan of toeval? :pieker:

JeSko vindt dit leuk.
  14. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

@s-line

Hoeveel zie jij er in de kennisbank staan? Zo gedetailleerd met YT filmpjes enal erbij? Maar we hebben weer wat te zeiken zeker.

@Malinwa

Thanx, is bewust gedaan met die plassen idd, heb dat zien passeren op internet. :)

Laatst aangepast: 03-01-2021
    s-line vindt dit leuk.
  15. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Ha @JeSko, ik zie duidelijk progressie in je platen :thumbsup:. Als ik puntje van opbouwende kritiek mag hebben: de donkere partijen zou ik persoonlijk niet zover dichttrekken. Nu is alle daar nog aanwezige tekening weggevallen in een zwart gat...

JeSko vindt dit leuk.
  16. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Bedankt @Japanese Power , ja dat zwart doe ik altijd met verhogen contrast, wellicht wat voorzichtiger met zijn de volgende keer :)

Japanese Power vindt dit leuk.
  17. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Probeer ook eens om de donkere tinten en de schaduwen juist wat op te hogen (lichter te maken) - je zult ervan opkijken hoeveel meer de foto overeenkomt met wat je ogen in real life ook waarnemen.

Laatst aangepast: 03-01-2021
  18. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Geprobeerd en dan kom ik inderdaad wel leuke resultaten uit @Canon-Eye !

Canon-Eye en Japanese Power vinden dit leuk.
  19. s-line

s-line Forumguru

Oei, stond ik weer op je teentjes?:bloemen::deuk:

EdK vindt dit leuk.
  20. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

@s-line

Neen hoor, ik stel enkel maar wat vast.

s-line vindt dit leuk.

Deel deze pagina