Status
Niet open voor verdere reacties.

Chrisjemol

Forumguru
Ik ben btw blij met mijn bruine, zie je viezigheid niet zo goed op
sta er als hij is gewassen toch wel steeds van te kijken hoeveel hij er toch van opknapt.
van egaal bruin naar bruin/metallic

perfect voor mij als niet-poetser :)
 

JeSko

Forumguru
Een poos geleden berichte ik over een gekraak/geknars komende van de passagiersdeur vooraan, dit komt telkens terug op oneffen wegen, en bij het raken van oneffenheden aan de rechtse kant van de auto, en ik denk dat ik het nu gevonden heb. Heb me er suf op gezocht, maar ik kon het geluid reproduceren door aan de onderkant van het deurpaneel rechts vooraan te duwen, daar waar ongeveer de grondverlichting zit ingebouwd. Links geeft dit paneel bij aftasten geen krimp! Rechts kraakt het langs alle kanten, het rare is nu dat nadat ik wat op dat paneel liggen duwen heb ( zoals in de bijgevoegde video ) het gekraak weg is, had even het gevoel dat het paneel een klik maakte, heb het sinds gisteren niet meer gehoord, ook niet op de slechte weg die ik nu vaak dagelijks doe.


 

s-line

Forumguru
Wauw die kleur! :bloos:

Bekijk bijlage 87498

Komt niet tot zijn recht op foto, in het echt werkelijk schitterend:dankje:
Ik kwam er laatst ook 1 tegen in die kleur, heel appart... weet ook nog niet of ik het echt mooi vind staan op die auto.. geef mij maar mijn oude Peugeot en bijpassende kleur!:jaja:
 

Bijlagen

  • 83F06D58-F912-4DCA-B297-BFC41589093D.jpeg
    83F06D58-F912-4DCA-B297-BFC41589093D.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 40

JeSko

Forumguru
Aanwinst :deuk: maandagavond komen ze er normaal onder, de trip naar Mechelen zal noodgedwongen nog op de Uniroyal raintire's moeten gebeuren vrees ik, heb geen momentsleutel liggen en deze komt pas maandag aan. Nu las ik wel op de site van Uniroyal dat hun regenbanden met Shark Skin technologie ook goed hun plan trekken in de winter. Dat is geruststellend (er). Het tripje vandaag heeft al getoond dat ik voldoende grip heb.

20210207_103622_copy_1512x2016.jpg
 
Laatst bewerkt:

Chrisjemol

Forumguru
Heb je die gekocht?
Heb al een jaar dezelfde set met all season banden te koop staan...
Heb ze laatst met nieuwe banden verkocht voor €50,-
 

Chrisjemol

Forumguru
Jesko, weet je toevallig welke LEDs in de knipperlichten achter passen?
Vind het zo armoedig dat alles LED is en dan de achterste knipperlichten halogeen...
Heb jij ook vervangen toch?
 

VAG-man

Forumguru
Deze leds zijn echt te fel en ze gaan nog geen jaar mee.

Voor de zomerdag prima lampen. Vallen zelfs in vol zonlicht goed op, maar in de nacht wil je ze niet aan hebben.
 

Cordoba

Forumguru
Maar amai Jefrey, die velgen mag je toch eerst wel deftig opkuisen voor ze onder de Superb gaan. :D

Morgenochtend eens kijken of ik met de Conti all seasons door de sneeuw weet te ploegen, ik zag al dat er op de afrit van de parkeerplaats een sneeuwrug van 20-30 cm hoog ligt opgewaaid, net als vanmorgen in de achtertuin.
 

JeSko

Forumguru
Top ik hoor het wel @Chrisjemol , al maakt mij een melding meer of minder niet meer uit, bij opstarten krijg ik nu

-Mistlamp rechtsvoor
-Mistlamp linksvoor
-Kentekenplaatverlichting

Aardig lijstje al :D


@VAG-man

Oei dat klinkt niet best... :pieker:

@Cordoba

Haha jaja zeker, zo'n vuile wielen komen er bij mij niet onder, wellicht dinsdag alles netjes plaatsen, kijk er naar uit om de JR's eventjes veilig en Picobello opgepoetst weg te bergen. :jaja:

Moet lukken, ik ben vandaag met zomerbanden Uniroyal Raintire 3 als een heet mes door de boter gekliefd, 28 km afgelegd aan bijna normale snelheden ( wel aangepast natuurlijk aan de weg en situatie ), door dikke sneeuw en aangevrozen sneeuw/ijs, en geen enkele keer het gevoel gehad dit gaat niet goed, banden hebben zich top gehouden en de auto ook.
 

larsy

Forumguru
Mooi setje gekocht .
Gewoon effe na buiten en wisselen met de sleutel van je auto.
Het is morge dat je ze nodig hebt ;) .
 
Laatst bewerkt:

Chrisjemol

Forumguru
We gaan het zien of die led wel goed of niet is...

ps: ik heb de kentekenplaatverlichting vervangen door origineel Skoda LED en in vcds de kentekenplaatverlichting op led laten zetten en geen foutmeldingen hoor
Als het licht van deze ok is, dan wil ik hem wel foutmelding vrij
 

JeSko

Forumguru
Die prijzen zijn de gok wel waard @Chrisjemol , bij mij zit gewoon Ali LED in, foutmelding maar goed kan dat wel laten coderen, originele superskoda LED's is mss wat voor de toekomst, dan doe ik alles ineens met superskoda spullen :)

@Cordoba

Als je zijn 7 auto jaren in mensenjaren omzet, komt hij al op een leeftijd waarop sommige mannen wel eens druipers ontwikkelen :maakmegek:

@larsy

Ja inderdaad alleen beetje bang om zonder moment aan te draaien, opt gevoel vind ik wat gevaarlijk.
 

Cordoba

Forumguru
@JeSko Ik zet normaal mijn wielen met een kruissleutel vast, net onder het gewenste moment, en vervolgens met de momentsleutel even op het juiste moment en dat is dan zelden meer dan een kwartslag meestal iets van 1/8 slag dat de momentsleutel 'm dan vaster zet. Dus als je het vaker doet en een beetje gevoel hebt, kun je het aardig inschatten. Als je ze dan iets vaster zet met het handje als je (nog) geen momentsleutel hebt, zou ik het voor een paar dagen wel aandurven, en als je erg twijfelt eventueel even nalopen tussendoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan