Status
Niet open voor verdere reacties.

Rosinfield

† In Memoriam
Gek genoeg heb ik met deze auto geen enkele behoefte meer aan uiterlijke verfraaiing zoals voorheen. Ziet er wel prima uit zo en na de tuning en vervanging van de uitlaat is ze wel af wat mij betreft.
 

JeSko

Forumguru
Een Polo GTI staat standaard al sportief, verlaging af fabriek, mooie wielen, stoere bumpers, spoilers en diffusor etc etc, zo'n auto heeft niet veel meer nodig, een Eco Superb daarentegen heeft heel wat nodig om echt fraai te worden :D aan mijn 308 deed ik ook niets, geen behoefte aan, het is door dit forum gekomen dat ik dingen ben beginnen aanpassen :D
 

Rosinfield

† In Memoriam
Been there, done that ;) Is ook leuk
Zo'n chrome delete zou ik wel zsm laten doen; vooral die raamlijsten vind ik echt spuuglelijk en echt detoneren bij op zich fraaie bolides. Ik ben geabonneerd op het YT kanaal van van de Rijt. Erg leuk elke week een filmpje van wat ze die week hebben gedaan aan auto's, waaronder de nodige chrome deletes. Zie link.
https://www.youtube.com/channel/UCVnc2gRZYNTcXkiZ8L2VSIw
 

leon-cupra

Forumguru
Volg ook van de Rijt. Die man is echt wel goed bezig met zijn bedrijf. Maakt elke wagen die binnen komt nog een stukje knapper. Nu, de kostprijs van het "upgraden" is "marginaal klein" tov de verkoopprijs vd wagen. Is ook 1 van de weinige autobedrijven die youtube goed weet "uit te melken". En begint nu zelfs met zijn eigen merchandise :jaja:

Mods ... leuk om telkens te zien hoe anderen hun wagens modden maar persoonlijk blijf ik er "moeite" mee hebben om daar geld aan te hangen. Mijn "zin" in JR-Wheels is ondertussen ook terug sterk afgenomen :arghh: (of zou het te maken hebben met iets anders?)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, eerlijk gezegd maakt het me wel bijna een klein beetje jaloers. Dat je denkt, wow als ik dat geld had.... Je tegelijkertijd realiserend dat je dat denkt vanuit een behoorlijke luxe-positie. Er zitten wel heel fraaie exemplaren tussen.
Ik ben wel blij dat mijn Milltek beschaafd afsteekt tegen het mitrailleur geratel dat daar regelmatig vandaan komt.
 

leon-cupra

Forumguru
Ik vraag mij gewoon af bij dergelijke zaken ... En aan wie blijven ze verkopen? :pieker:
In zijn laatste filmpje : 11x RS6 op korte tijd ingekocht, staat er nog 1 te koop :sterretjes:
En dan verkoopt hij nog veel andere wagens ook waarvan je denkt "pfff wat een dikke bak".

Tja hier ook gezond jaloers. Een RS6 zal hier wss niet op de oprit komen maar met hetgeen we nu hebben, hebben we idd ook niet te klagen. Zijn veel andere die het met minder moeten doen. :jaja:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, als warme broodjes. Vermoedelijk mensen bij wie wij afsteken als de sukkeltjes van Captain Hook. Wat ik helemaal ongelofelijk vind, zijn die jonge gastjes, vloggers/youtubers, die in auto's van rond de 2 ton rondrijden
 

leon-cupra

Forumguru
Tja vloggers/youtubbers ... reclame-inkomsten(x euro per 1000views), sponsordeals en merchandising.
Ooit eens een artikel gelezen dat de inkomsten van Enzo Knol geraamd werden op 1miljoen euro per jaar, (enkele jaren geleden) 30% van zijn inkomsten waren merchandising. Dus tja ...nu bij vloggers/ youtubers geldt ook, net zoals bij ondernemers: "velen zijn geroepen, weinigen uitverkoren".Grote meerderheid verdient er niets mee.
En youtubers hebben nu ook wel door dat wanneer ze een dikke bak introduceren op hun kanaal dat het aantal volgers plots een sterke stijging kent. (Dus meer inkomsten) Don de Jongh is zo een mooi voorbeeld. Goede (maar irritante) gast, heel wat volgers, koopt een Lambo en op zeer korte tijd stijgt zijn aantal volgers enorm. Voor die gasten is dat al meer een "investering". :pardon:
 

Rosinfield

† In Memoriam
tja, wat een wereld he; was trouwens een leuk filmpje dat vd Rijt die Lambo ging ophalen uit Duitsland met zijn zoon dacht ik
 

leon-cupra

Forumguru
Ook gezien. En filmpje ervoor de rode R8 V10 van Royalistiq.

Ach ik troost mij in de gedachte dat rijk zijn alleen maar meer zorgen met zich meebrengt :D
Deze week was er een reportage op tv over villa's van ettelijke miljoenen. Prijs werd niet bepaald hoe mooi of groot een villa was, maar hoe goed beveiligd deze was :banghead:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Moet zeggen dat auto's als zo'n Lambo of RS8 mij niet aanspreken. RS6 of RS3 volstaat voor mij. Of "gewoon" een Golf R. Ben snel tevreden.
 

JeSko

Forumguru
Na het "feest"dagen gedoe even tijd voor mezelf en de auto genomen, helemaal van kop tot teen gekuisd, gewassen, en dan mooie plekjes gaan zoeken om wat foto's te nemen. Lekker rustgevend. Foto's wel genomen met de telefoon, had geen zin in gesleur met de Nikon.

Oude Molen te Balen ( Hoolstmolen )

20210102_142905 (1)_copy_1209x906.jpg

Industrie te Balen

20210102_150152 (1)_copy_1209x906.jpg

20210102_145734 (1)_copy_1209x1612.jpg

20210102_150402 (1)_copy_1209x906.jpg

Verlaten locatie met gedumpte containers

20210102_163706_copy_1209x991.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Ook foto's bij je werk Jefrey? Bij de foto bij de molen had je de Superb iets verder naar voren kunnen zetten, was het bord op de brug ook uit het zicht. Een poosje terug was er in NL de serie 'het perfekte plaatje' op tv, waarbij bekende Nederlanders steeds een foto opdracht moesten doen, daar zag je dat ze ook vaak allerlei zaken op de foto pas zagen als ze de foto gingen bewerken.
 

JeSko

Forumguru
Neen mijn werk is elders gelegen @Cordoba , nochtans is het daar ook mooi foto's nemen. Inderdaad dat bord had ik niet gezien, ben dan ook maar een amateur natuurlijk, maar met zulke tips leer ik uiteraard bij!
 

Cordoba

Forumguru
OK, ik zag dezelfde naam (Willems) op de portaalkraan, en op deur van de loods staan, als die op jouw shirt staat in het filmpje met het poedercoaten.

De kunst om bij het maken van een foto, het beeld te beoordelen alsof je verder niets hebt gezien van de omgeving, en het beeld dat je buiten de camera hebt gezien te vergeten met het beoordelen van het zoeker/display-beeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan