Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Thanx Andy!!!!!!! :rockon::rockon::rockon: man zo gelukkig hiermee!!! En wat een service weer, logo's wrappen ging niet zo goed werken, contacteert hij Skoda zelf en besteld effe via het chassisnummer twee nagelnieuwe zwarte logo's voor me, vraag je wat moet ik je extra? "Niets, dat is mijn service." Dan ben je een top kerel:rockon:en dat alles voor 150 euro, TOP!!

20201202_132735_copy_1209x1612.jpg 20201202_130345_copy_1612x1209.jpg 20201202_130501_copy_1612x1209.jpg
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Jij zei toch eens dat de chromen strips onderaan de portieren er zo afkomen? Mijn wrapper stelde dit ook voor, ipv deze te wrappen na nieuwjaar er gewoon af trekken, moet de boel eronder wel wat gepolierd worden denk ik? Of zie je er achteraf niets van?
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Ken dat @Okki , die van mij ziet mij al van ver komen als ik weer wat wil aanpassen :nailbiting: maar ik mag niet klagen, doorgaans komt het er wel vroeg of laat, ze is daar tolerant genoeg in.
 

leon-cupra

Forumguru
Benz verkopen en terug een Skoda. :nono:Voor al een deftige Skoda ga ik niet veel overhouden om om te leuken.
En geen cabrio meer .... :nono:

Maken dat die twee auto’s hier verkocht zijn ja ... dan is er genoeg budget ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan