Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Zeker @Chrisjemol , de ruimte en rust binnenin is grote klasse, kinders zijn zot van de auto, als ze soms echt onhandelbaar zijn of vermoeid gaan we er weleens met rondrijden, worden we allemaal rustig van :D
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Awel ik word nooit echt slaperig in de auto, maar laatst merkte ik na een lange dag rijden dat ik dromerig werd toen de avond viel, dat is minstens zo gevaarlijk.
 

EdK

Forumguru
Zelf één keer gehad, we hadden een weekend vlieger festival gehad in Duitsland en zondagavond reed ik terug. En me maat zijn zwager die hoorde ik opeens een brul geven waar ik dus wakker van werd en had ook al stuur in de hand. We zaten toen al met 120KM/u op de vluchtstrook.
En echt je merkt er geheel niets van !
Het ene moment denk je alles nog gewoon te zien en te registreren en volgende moment slaap je dus als een blok waar je dus niets van merkt.

Nu hadden we de massel dat we met meerdere in zelfde regio wonen en dus met elkaar meerijden in één busje.
En de afspraak dat één rijd, de gene die op bijrijdersstoel zit blijft ook wakker en degene die achter op de bank zitten, die kunnen en mogen doen wat ze willen !

En stomme was dat we op vluchtstrook zijn gestopt en de ander is gaan rijden en ik achter ben gaan zitten om te gaan pitten.
Maar was klaarwakker en heb de gehele rit ook niet meer geslapen.
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Dat is heftig ja! Gelukkig zoiets nog niet meegemaakt, als ik verder rijd drink ik steevast koffie of een energy drankje, dat helpt, al word ik zelden echt moe achter het stuur, gelukkig!
 

leon-cupra

Forumguru
Heb dat eens gehad toen ik en mijn partner een paar maanden samen waren. Ik reed vrijdag na school naar haar, tegen 1-2u s nachts vetrok ik naar huis. Uurtje bollen. Zaterdag kort na de middag, hup terug naar Roeselare. 1-2 u s nachts terug een uurtje autostrade naar huis. Na die twee maanden, op de terugrit zaterdag voelde ik al dat ik vermoeid was. Al beetje zitten spelen met de airco om wakker te blijven. En plots , was maar een paar seconden in slaap gedommeld. Gelukkig onmiddellijk terug wakker geworden maar dan hé .. het besef dat je in slaap gevallen bent. Was direct terug alert tot en met.
Dag erna vertelt tegen vriendin en het weekend erop mocht ik blijven slapen bij haar :D
 

EdK

Forumguru
Ach als mijn neefje al naar zijn vrouw kijkt is ze al zwanger..... 4e is al weer in opkomst..
En dan te bedenken dat anderen van alles proberen en kinderloos blijven ( ze broer )
 

JeSko

Forumguru
68.000 km, das 68.000 : 6 = 11.333.333333333 km per jaar, man man.
 

Bijlagen

  • 20201211_131537_copy_1512x2016.jpg
    20201211_131537_copy_1512x2016.jpg
    637,6 KB · Weergaven: 27

JeSko

Forumguru
Moet zelfs voor een Diesel @Chrisjemol , zou er niet van schrikken moest uw motor in betere conditie zijn dan mijne. Al neem ik de auto niet voor heel korte stukjes en doe ik vaak autostrade als afwisseling.
 

JeSko

Forumguru
Kleurloos interieur wat opgeleukt ;)

20201213_135547_copy_3024x2268.jpg 20201213_135540_copy_3024x2268.jpg

En achteraan ook maar, gaat netjes staan met de chrome delete aan de zijkant.

20201213_135837_copy_3024x2268.jpg

Made by Wifey trouwens :bloemen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan