Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Ik kwam buiten bij Floralux in Ham, was net de winkelkar gaan terugbrengen, en Bílý stond daar te schitteren in de vallende avond lucht, en ik dacht bij mezelf; Jefke man, gy hebt verdulleme toch een ferm voiture zalle kadee!"

20201206_170917_copy_1612x1209.jpg

Stap terug in, mvr Jesko; gy hebt weer ne foto gepakt e? Ikke... ; :itwasntme:
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
waarom niet ?? er zijn ook erggg mooie winkel karretjes hoor !!
Kijk maar op die parkeerplek...:koffie:
 

DommelBelgium

Forumguru
Nice !! Die wagen mag inderdaad gezien worden!!
Ik begrijp dat jij hebt laten wrappen in Meerhout, bij Q Wrapz ? (Nog steeds) Tevreden van (van z'n werk) ? Je zou 't terug daar laten doen ?
Ik overweeg ook een full-chroom-delete ...
Wat doet ie met garantie op z'n werk?
 

JeSko

Forumguru
Merci @DommelBelgium !

Chrome delete gaat mega staan op die knalrode Sup van u, dus zeker gewoon doen! Ik kan Q-wrapz enkel aanraden, zijn Facebook, Insta en Google pagina staan ook uitsluitend vol goede recensies, Andy wrapt zowat alles, van moto's, tot kleine stadsauto's, tot grote dikke Mercedessen en noem maar op, hij heeft ervaring zat en het is een vriendelijke kerel op de koop toe. Alles wat hij bij mij gewrapt heeft zit er nog ijzersterk op, en hij werkt bovendien met kwaliteits folie. Kan niet missen, zeg maar dat je hem via mij gevonden hebt ;) en ik ga nergens anders voor mijn wrap, enkel daar :thumbsup:

Wat betreft garantie, die zit erop, maar vraag me niet hoelang, weet ik zelf niet maar met het werk van Andy maak ik me daar geen zorgen over. Tenzij je de wrap "mishandelt" blijft die lang en mooi zitten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan