Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
@Chrisjemol

Ja vind het op een witte to much, beetje te 2010, op een donkere auto kan het veel beter vind ik :jaja: en zeer zeker, die krikjes die bij de auto komen vind ik ook maar niks.
 

Kanerr

Forumguru
Nice! De velgen zijn echt donkerder dan gedacht. Ik vind het wel tof staan zo. Lekker agressief maar toch elegant. (whut?!)
 

JeSko

Forumguru
@Kanerr

Ja man ben er ook heel blij mee, staat echt badass zo :rockon:nooit gedacht dat het zo geslaagd ging zijn, mijn zoontje zijn mond loopt er trouwens ook over van :deuk: juist zen vader:nailbiting:
 

Canon-Eye

Forumguru
mijn zoontje zijn mond loopt er trouwens ook over van
Da's geen maatstaf, hè. Die is nog op de leeftijd dat pappa de sterkste en beste van de wereld is, die alles kan. :pardon:
Over een jaar of 10 (als het al zo lang duurt) ziet-ie dat héél anders, let op mijn woorden... :D
 

Canon-Eye

Forumguru
Uit een ver verleden kan ik mij het weekblad Kuifje herinneren (elke vrijdag in de nieuwe leesmap) waarin geadverteerd werd voor transistorradio's met prijzen exclusief "pillen"... (pile = o.a. batterij)

Ik weet trouwens niet of ik dat nu zou beschrijven als "rijker", of gewoon als anders. Er ontstaan al snel mengvormen en "kruislings" woordgebruik in de overgang tussen twee taalgebieden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan