Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
:pieker: Als je met een Nikon mooie foto's trekt van madam, wat heeft dat met je nieuwe velgen te maken (behalve dat ze de aanschaf heeft goedgekeurd).
 

leon-cupra

Forumguru
@Cordoba , puur grammatisch gezien slaat “mijn vrouw” dus duidelijk op “Nikon” en niet op “foto’s”.
Anders had het moeten zijn “foto’s van mijn vrouw met de Nikon”.

het is dus maar hoe slecht je het leest :tongue:
 

brepus13

Forumguru
Selectief lezen? Vrouw, foto’s en trekken.... ik vind het raar :laugh:

van harte met je nieuwe velgen, niet mijn ding maar leuk te zien dat jij er wel erg blij mee bent. Zo maken we allemaal onze auto’s net even anders en daar gaat het om wat mij betreft.
 

Jewepe

Forumguru
@JeSko

Zoals eerder gezegd, erg mooie velgen de kleur is niet direct mijn smaak. Maar het moet gezegd, je maakt de Superb wel helemaal jouw Superb :thumbsup:
 

JeSko

Forumguru
Bedankt @Jewepe , dat is een mooi compliment, ben er trots op ook :D

@brepus13

Deze zouden onder jouw O3 ook dik staan :nailbiting::jaja: maar inderdaad daar gaat het helemaal om! Nu weet ik dat er zo geen tweede rond rijd ( wellicht ) en daar ben ik erg blij om :yeehaa:
 

s-line

Forumguru
Ik vind de velgen wel mooi ,maar mijn eerdere mening is voor mij nu wel bevestigt......
Met dit soort tuning wheels moet de auto LAAG zijn... Anders niet kiezen/monteren!:nailbiting:
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Vaak met je eens maar deze velgen icm subtiele verlaging staat gewoon bangelijk, nog lager zou nog mooier zijn maar dat heb ik al uitgelegd, door de donkere kleur velgen lijkt hij irl ook lager te staan dan met de vorige. En ach ik moet er blij met zijn en dat ben ik zeker!
 

JeSko

Forumguru
Net terug van ons maandelijks dubbel tripje Anvers, met volle bepakking en 4 mensen in de auto, retestrak! Cruisecontrol op en gaan op de rustige zondag baan! Trouwens ook veel minder trillingen bij remmen, zal denk ik aan de zwaardere velgen gelegen hebben maar ook aan het uitbalanceren van de velgen, beetje combinatie van. Rijd heel graag 15 km ver voor een goede service :thumbsup:


Goed geladen!:D

20201129_152001_copy_1397x2016.jpg

Nog meer bekijks nu met de velgen erop, regelmatig op de autosnelweg mensen zien gapen naar de auto, en in het dorp van hetzelfde, velgen maken de auto:D

20201129_162720_copy_1612x1209.jpg
 

JeSko

Forumguru
Inderdaad @brepus13 , maar als hij maar goed wrapt mag hij van mijn part zo'n fouten maken, zal er zelf geen slaap voor laten want zijn werk is tiptop :tongue:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan