Status
Niet open voor verdere reacties.

Canon-Eye

Forumguru
het is duidelijk dat makelaars dezer dagen een ferm stukske kunnen fotosoepen en vooral iets heel kleins heel groot kunnen doen lijken
Daar hoef je niet voor te fotoshoppen hoor, een goeie groothoeklens volstaat.
Ik gebruik o.a. een 10-22mm zoomlens op mijn Canon 7D/II (geen full frame) en dan kun je een telefooncel laten lijken op een balzaal...
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Jammer? Neuh... het is vaak het verschil van net wel of net niet achterwaarts door de muur heen te moeten stappen om een volleig overzicht op de foto te krijgen. Vroeger, bij bv. kinderverjaardagspartijtjes, was ik daarom ook al erg blij met de 24mm lens op mijn kleinbeeld-Nikon.
 

s-line

Forumguru
@JeSko,
Een schroefset is niet zo duur hoor! Een AP-setje is goed en betaalbaar en ook nog wel zelf te monteren. Desnoods met wat hulp
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Zeker, ik weet zelfs een nieuw AP setje te koop voor mijn Superb aan 390 euro, nieuw in de doos aangekocht maar nooit gemonteerd, geld is daarin niet de drijfveer om het niet te doen, echter wil mijn vrouw de auto niet nog lager, zij wilt haar rijstijl niet aanpassen wanneer de auto nog lager ligt, begrijpelijk, maar jammer.
 

leon-cupra

Forumguru
@s-line , hier in BE mag je eigenlijk geen verlaging zelf plaatsen. Moet een pro doen die je dan de benodigde attesten kan geven om je wagen geldig te kunnen laten keuren.


Tenzij als je doet alsof je neus bloedt ... maja ... bij problemen met verzekering na zwaar ongeval moet je dan ook niet staan bleiten :pardon:
 

s-line

Forumguru
Wie zegt dat je geen pro bent....attesten zitten toch bij de set? En welke garage heeft nog een pro in huis, bijna niemand meer...;)
Uitlijning laten uitvoeren,klaar lijkt mij.
Blij dat ik in Nederland woon..
 

Cordoba

Forumguru
@JeSko Voor een dergelijk doel voldoet een kwast van 1 euro van de Action ook.

2525519_8713884061839-111.png
 

JeSko

Forumguru
Zitten er inmiddels op @catch me , viel goed mee inderdaad al heb ik hulp gehad van een vriend die koffers vol proffesioneel materiaal heeft, o.a. om spiegels vlot te demonteren, dat scheelt! :)
 

JeSko

Forumguru
Auto volledig gewassen, net klaar, komt mijn moeder af; wilt ge de mijne ook wassen?" :pardon: terug een propere Dacia, dat beestje is 11 jaar, buiten marterschade nog nooit wat met geweest buiten regulier onderhoud, het is een niet geïsoleerd hok op wielen, maar betrouwbaar tot en met:rockon:

20201128_141326_copy_1209x906.jpg 20201128_142747_copy_1209x906.jpg 20201128_135943_copy_1209x906.jpg 20201128_134959_copy_1209x906.jpg
20201128_134945_copy_1209x906.jpg

Rimsavers zitten er ook op, als je het niet weet zie je ze niet eens, toch een geruster gemoed nu. :jaja:

Dat hard labeur verdiend een kriekentaartje:geek:

20201128_153853_copy_1209x1612.jpg

MAN wat een prachtige slee!!!!! Happy me:rockon::rockon::rockon:

20201128_153426_copy_1612x1209.jpg

Trouwens bedankt @Cordoba voor de tip betreffende de Rimsavers !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan