andrehj

Forumguru
Je bluetooth module is verbonden met de radio. Als je je radio verwijderd, kan je ook de bluetooth module verwijderen. Zover ik weet is deze niet aangemeld bij de canbus.
Dat klopt niet. De BT module onder de passagiersstoel is wel degelijk aangemeld bij de Canbus (op adres 77). Deze moet je net als andere modules na aanschaf ook coderen.
 

VAG-man

Forumguru

Bij alle links dij jij opgeeft kom ik in dit topic terecht.:pardon:

@VAG-man klopt, nu wel;), zie #543

Zal wel aan mijn Android liggen, maar die links werken bij mij niet. Kom bij alle 3 de links uit op dit topic.
 

EdK

Forumguru
Tsja is wel prettig als je samenvoegt dat je dan even als mod een bericht achterlaat erover....
Al is het alleen maar voor........:dankje:
 

VAG-man

Forumguru
Maar het zou wel makkelijk zijn als ie idd met het Sound System samen kan werken. Daar dat via de CANbus geregeld schijnt te worden, vraag ik mij toch af of het door jouw getoonde toestel dat werkelijk kan?

Volgens de leverancier wel, dus zonder extra interface. Al is het getoonde voor een O2.
 
Laatst bewerkt:

barfw

Nieuw lid
Beste Forumleden,

Het probleem is bij na het opstarten. Ik krijg wel een VW logo en daarna zwart beeld. Ik krijg dus geen scherm te zien. Wel kan ik de knoppen bedienen en kan ik radio luisteren.

Zelf heb ik al wat onderzoek gedaan en vele bedrijven een bericht gestuurd of ze mij kunnen helpen maar dat mocht nog niet baten.

Moet ik een update doen?
Is de printplaat kapot?

Ik hoop dat jullie mij veder kunnen helpen of wellicht een bedrijf kennen waar ik dat kan doen?

Ik denk persoonlijk dat het om deze navigatie gaat.
Android 8.0 For VOLKSWAGEN SERIES(New Version) (W2-W305)

https://www.witson.com/displayproduct.html?id=2716541854926272

Ik kijk uit naar jullie reacties! Alvast dank!

Vriendelijke groet,
Barry
 

Bijlagen

  • 54279294_351218248822824_6459666074865500160_n.jpg
    54279294_351218248822824_6459666074865500160_n.jpg
    393,3 KB · Weergaven: 60

Hakar

Donateur
In wat voor Skoda wil je hem bouwen, welk bouwjaar, welke uitvoering, het kunnen allerlei zaken zijn die meespelen met het wel of niet functioneren van een systeem.
Dit soort informatie zou je kunnen geven in een topic waar je je kort voorstelt.
Zie rubriek meet en greet.
 

Highway

Forumguru
Even buiten de auto aansluiten op 12V DC. Dan alleen op stroom aansluiten, geen andere hardware aansluiten. Dan kijken of die wil opstarten.

Indien nog niet opgestart: in het recovery menu komen en de firmware eens updaten/opnieuw flashen. Mogelijk is hier iets corrupt.
 

Antera

Donateur
Wens je succes met de oplossing het is en blijft een china product waarbij je alleen de juiste antwoorden en eventueel software kan vinden via China of iemand in NL die het levert
 

EdZ

Donateur
Op youtube staan de nodige filmpjes als je zoekt op "reboot witson android". Allicht dat daar die van jou of een sterk erop lijkende tussen zit. Volumeknop ingedrukt houden, paperclip-reset, dat soort dingen. Op het typenummer zelf was niks te vinden.
 

Reintje

Nieuw lid
Is er al iemand die een android radio aangesloten heeft op het sound system van een O2. Via bijgeleverde canbus kastje of toch nog door middel van genoemde canbus kastjes?
 

gbbosma

Forumguru
Bovenaan Onderaan