64rhfx

Senior Member
Hallo.

Is er al iemand die ervaring heeft met de PIONEER AVIC-EVO1-OC1-MTB SKODA OCTAVIA NAVIGATION? In Duitsland te koop voor 899 Euro en moet volgens Pioneer volledig compatibel zijn voor de 03. De Alpine X902D-OC3 lijkt mij ook wel heel erg mooi.
Ik had voor mijn 02 ooit zo'n Chinees ding, maar daar begaf na twee jaar de knopverlichting het en een jaar later de navigatie.

M.vr.grt. Alex
 
Laatst bewerkt:

svda

Actief lid
Ik ben nu ook bezig om een radio te bestellen maar wie kan zeggen hoeveel pins connector erbij moet? 40 of 52 pins? Betreft een Super 3t uit 2013 met Amundson + erin.
 

Spinal

Forumguru
Even contact opnemen met de verkoper en een foto van je connector meesturen, dan weten ze wat ze op moeten sturen
 

svda

Actief lid
Er zijn al enkele die een android radio hebben gemonteerd in dit topic. Als ik nu mijn connector los haal om te gaan kijken dan is de kans groot dat mijn radio niet meer gaat werken ivm code die nergens vindbaar is.
 

Spinal

Forumguru
Idd die code is gekoppeld aan jouw auto. Al haal je hem eruit en bouw je hem een jaar later weer in dan nog heb je geen code nodig
 

Reintje

Nieuw lid
Onlangs de Android radio besteld die Greenlinediesel al heeft gefotografeerd. Aangezien ik een Soundsystem heb op zoek naar een goed kastje. De link van suwtec.de,is de cx-401. Deze gekocht bij Ampire.de en een juiste kabel erbij. Ik heb geluid! Prima van voren naar achter en van links naar rechts te regelen. Dan aangesloten. Nog geen stuurbediening. Ik pruts verder.
 
Ik heb een radio van ome ali uit joekietjoekie geïnstalleerd en die werkt goed ook de stuurwielbediening werkt goed heb een foto mee gestuurd met bestelling en voila alles past!
 

VAG-man

Forumguru
Bediening vanaf het stuur is ook vaak het probleem niet. Ook de weergave op Maxidot is goed, behalve navigatie.
Het grootste probleem is als je Soundsystem hebt, zoals @Reintje dit heeft ervaren.

Succes met de puzzel!
Chapeau voor het doorzettingsvermogen.
 
Ik zou het sowieso laten inbouwen bij een inbouw station je zal altijd zien als je het zelf doet dat je krasjes of erger maakt en kwa radio ik heb geen andriod laten inbouwen maar een pioneer f980bt en dit vind ik persoonlijk een hele fijne radio met hoop extras
 

gbbosma

Forumguru
Ik zou het sowieso laten inbouwen bij een inbouw station je zal altijd zien als je het zelf doet dat je krasjes of erger maakt en kwa radio ik heb geen andriod laten inbouwen maar een pioneer f980bt en dit vind ik persoonlijk een hele fijne radio met hoop extras
Om één paneel los te halen en vier schroeven, zou ik geen geld uitgeven aan een inbouwstation. Met een plastic spateltje maak je geen krassen. Echt, een radio inbouwen is een fluitje van een cent.
 
Ja dat wistbik niet maar dacht meld het wep even zou lullig zijn als je alles erin heb en de helft werk niet
 

BW83

Nieuw lid
Ik heb sinds enkele dagen een Isudar android head unit (https://s.click.aliexpress.com/e/bWrZ8rzW) en loop tegen enkele problemen aan. Wellicht dat mensen hier ervaringen mee hebben.

Ik wil het zo hebben:
- Auto inschakelen -> radio gaat aan
- Telefoon maakt verbinding met Bluetooth -> automatisch hotspot op telefoon
- Radio maakt verbinding met hotspot -> flitsmeister wordt automatisch gestart

Voor de automatische handelingen gebruik ik Macrodroid op de radio en telefoon.

Het eerste probleem is dat de wifi altijd uitstaat als de radio aangaat (cold boot). Why?
Het tweede probleem is dat Macrodroid niet wordt opgestart bij boot op de radio. Ik kan dus ook niet op die manier WiFi automatisch laten inschakelen. Bij de machtigingen staat wel dat hij op mag starten bij boot dus dat ik gek.

Heeft iemand ideeën om dit te tackelen?

Verder bevalt de radio goed voor zover ik het heb kunnen uitproberen. Goede bouwkwaliteit, prima geluidskwaliteit en de carkit werkt goed en ik ben goed verstaanbaar volgens mijn vrouw.
 

ABruintje

Senior Member
Zoals jij het wil werkt het bij mij, alleen start ik niet meteen mijn navi, doe ik zelf.
Wifi hoort altijd aan te staan op je radio, bij mij in ieder geval wel.
Ik heb een custom rom op mijn radio: Malaysk ROM
Hierin zit een autostart app en die werkt goed, zelfs als de radio in slaapstand is geweest starten de apps weer op (normaal gebeurde dit niet altijd zoals bij mijn dashcam, geen opnames uit slaapstand)
 
Bovenaan Onderaan