Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is prima te doen met een setje Foliatec, deze heb je dan nodig
Snel gezegd is het eerst je Remmerij oppoetsen met de staalborstel, ontvetten, aflakken met de borstel en daarna primer erover om het egaal te maken. Is echt een leuk klusje, exacte handleiding zit erbij. Zelf ook gedaan op m'n Superb ( wel met gewone zwarte Hammerite ) en binnenkort ook met Foliatec op de Mazda.
Het kan één voor één, maar ik zou er lekker een namiddag voor uittrekken en bij een lekker zonnetje ze allemaal doen, ik heb destijds wiel per wiel opgekrikt en zo op mijn gemakje ze allemaal gedaan, laten drogen en intussen aan dezelfde kant de achterzijde doen.
Ik doe het 2 per keer, ik krik 1 kant van de auto op en dan doe ik links in 1 keer en rechts in 1 keer..
Trouwens, vind dat setje wat @JeSko aanraadt heel duur. (EDIT: ik zie wat er nu allemaal inzit, dan valt het mee ) Hittebestendig vind ik ook onzin, heb 3 setjes gedaan zonder en alle 3 zitten er nog op Het is vooral preppen, goede primer en goede blanke lak gebruiken.
Hier ook een tevreden hammerite gebruiker. Weliswaar ook in zwart maar ging prima. Met een kwastje kun je mooi precies werken en spul is er nooit afgekomen. (Ook geen blanke lak gebruikt erover. )
Verf gehaald , remreiniger , kwast , tape , morgen ga ik ( als er weer niet iets tussendoor komt ) aan beginnen.
Ook raamspoilers voor de voorzijde besteld , licht getinte variant, komen ook morgen binnen , hoop ik .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.