2009 Octavia 1.4tsi op 19inch

Cars076

Forumguru
vanmiddag mijn logo's vervangen.
(Logo's zijn idd het oude model , ik persoonlijk vind dit mooier op mijn model Octavia.)
Helaas tijdens her verhitten van de lijm ook mijn wrap van de grille beschadigd (lees gesmolten), dus deze ook maar gelijk vervangen.
Voor de liefhebbers, de folie is 2,99 bij de Action.
Voor;
IMG_3266.jpeg
Tijdens;
IMG_3268.jpeg
het eindresultaat;
682E5D38-08D7-451D-A0B1-E6F86BD03858.jpg
 

JeSko

Forumguru
Nette montage zo met die folie, ik heb dezelfde heatgun btw, doet prima zen ding voor het geld. Jouw Octi kan het nieuwe logo ook hebben, gewoon een kwestie van voorkeur beide staan hem goed.
 

JeSko

Forumguru
Ja met echte wrapfolie bekom je natuurlijk de beste resultaten, die vormt zich naar het stuk en kan je ook enkele malen corrigeren met wat hitte, maar zeker niet verkeerd dit resultaat, aangezien dit wellicht meer Stickerfolie dan wrapfolie is.
 

Tees

Donateur
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die nog de voorkeur geeft aan het oude logo :jaja:. Op mijn O2 zijn enige tijd terug ook gewoon nieuwe velgkapjes gekomen met het oude logo, ik vind het wel wat hebben, stukje historie. Heeft de auto tenslotte ook ;)
 

EdK

Forumguru
Na 3 wagens met oude logo was ik wel eens toe aan het nieuwe logo wat helaas binnenkort ook verleden tijd gaat worden....
Toch maar ff een nieuwe wagen aanschaffen zodat ik pas het nieuwe logo met me eerste EV zal hebben...... :pieker:
:koffie:
 
Laatst bewerkt:

Cars076

Forumguru
Was het maar dinsdag :cautious:, Octavia gaat dan naar de garage voor een grote beurt.

Helaas is van het weekend het motormanagement lampje gaan branden , komt dat er ook weer bij.

Ik merk niets vreemds aan de auto , maar tot die tijd mijzelf maar voortbewegen in de Corsa van mijn vrouw. IMG_0403.JPG
 

Cars076

Forumguru
@Kanerr
volgens mijn garage (heeft hem vrijdag nog uitgelezen en gereset )is het een mengsel storing, en kan ik er gewoon mee rijden.
Na reset was de storing binnen 1km weer terug.Dus staat hij hier voor de deur te wachten tot dinsdag.

@JeSko ,Thanx
 

Cars076

Forumguru
Helaas heb ik zojuist afscheid mogen nemen van mij prachtige Octavia.:(
Helaas niet helemaal op een goede manier ,2 weken geleden wilde de auto niet meer starten en vanwege vakantie kreeg ik afgelopen maandag te horen dat de motor geen compressie meer had.
Toen ik hoorde wat het ging kostten heb ik besloten de auto te verkopen aan een opkoper.

Deze heeft hem zojuist voor een schijntje opgehaald.

Ik ben dus niet meer in bezit van een Skoda , maar van een halve Corsa.
Ik hoop dat ik hier nog wat mag blijven rondneuzen , en zal zodra ik iets heb aangekocht het jullie ook weer laten weten.

Tot nu toe , allen bedankt voor de gezellige tijd
 
Bovenaan Onderaan