2009 Octavia 1.4tsi op 19inch

Cars076

Forumguru
Thanx , maar vanmiddag was ik toch bijna 2x zo oud als de rest.
Maar ik voel me nog niet oud en ik zie er ook nog niet oud uit gelukkig
 

JeSko

Forumguru
Ja ik zou denk ik ook één van de oudste zijn met m'n 31, het zijn denk ik behoorlijk jonge mensen in die groep.
 

Cars076

Forumguru
Die gele was idd erg netjes , mooie velgen er onder.
Waren allemaal erg netjes , heb wel wat ideetjes opgedaan.
Lampen voor en achter donker maken bijvoorbeeld.
 

JeSko

Forumguru
Achter ga ik zelf ook terug doen, maar dat is iets voor na de keuring in Augustus, dan ben ik toch bezig. De lampen voor ga ik nooit meer tinten, één keer gedaan met kwaliteitsfolie van LuxeLight maar het reduceert de lichtopbrengst te hard naar mijn mening.
 

Cars076

Forumguru
Helaas , airco weer leeg , condensator kapot.
Woensdag wordt hij gerepareerd , even getwijfeld met de leeftijd en km stand , maar zonder gaat echt niet.
 

Cars076

Forumguru
Condensor uiteraard , bericht getyped op mijn telefoon , autocorrectie:banghead:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Cars076

Forumguru
had nog tegoedbonnen over van een webwinkel.
mooi matje gescoord en een radio removal tool set ( weet niet wat ik er mee moet , maar heb het toch :jaja:)
IMG_9587.jpeg
 

Kanerr

Forumguru
Ik vind hem nog steeds behoorlijk knap zo met een verlaging en leuke aparte velgen. Is een voorlip misschien niet leuk? Geeft net wat meer 'kin' en wat meer body/precense.
 

Cars076

Forumguru
Ben het helemaal met jou eens , alleen hier in Breda is dat niet te doen ,teveel drempels.
Alleen nou breng jij mij weer aan het twijfelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kanerr

Forumguru
Ach, iets schuiner en iets trager over drempels ;)

Ik merk bij de Citigo ook dat ik stiekem soms kijk naar een onderlip. Normaal ben ik er echt niet van, dat opplakspul maar ik denk dat het bij de ronde bumpers van Skoda erg goed zal staan.
 
Bovenaan Onderaan