2009 Octavia 1.4tsi op 19inch

Cars076

Forumguru
Op aanraden van @JeSko begin ik hier ook maar een topic.

Vandaag 19 inch Veemann velgen gekocht en geplaatst.

url=https://postimages.org/]
3-E47-BFCF-2282-4-FFE-B31-D-93-D55911873-F-1-105-c.jpg
[/url]

Voorheen zaten er Pallas velgen onder ( zijn te koop )
De Octavia staat op ST schroefset en de radio is voorzien van een aftermarked Bluetooth module.

Verder heb ik de ramen geblindeerd en heb ik echte aluminium traanplaat vloermatten in de auto.



 

JeSko

Forumguru
Staat er top bij! Veemann zijn echt dikke wielen, die zie je hier op het forum zowiezo niet passeren.
 

Cars076

Forumguru
Dank je , ikzelf vind ze echt prachtig, maar hier thuis vinden ze het helemaal niets .
Maar dat vinden ze van de schroefset ook.

Maar gelukkig hebben we meerdere auto’s en deze is altijd beschikbaar voor mijzelf
 

JeSko

Forumguru
Misschien nog iets leuks om te doen, weet niet wat je er zelf van vind, maar zag ze passeren op een dikke Rocco, maar dan met rode naafkapjes. Ik denk zo maar dat dat ook echt knap zou staan onder jouw zwarte!

med_v-fs29r-sm-scirocco(1).jpg
 

Cars076

Forumguru
@JeSko heb ik idd ook al gezien , echt heel erg mooi , maar ik denk dat ik het hier maar even bij laat :laugh:.
Op de Veemann site staan zelfs al gele , maar ik houd de vrouw maar even tevreden met de gewone kapjes :jaja:
 

Cars076

Forumguru
iemand enig idee, waarom mijn foto's verdwijnen?
ik gebruik postimage.org , beter iets anders gebruiken?
 

JeSko

Forumguru
Ik zie heel vaak op dit forum dat foto's verdwijnen, dan staat er enkel nog zo'n kruisje. Ik upload ze via de tab bijlagen, en dan rechtstreeks vanuit mijn gsm gallerij, wel eerst meestal de foto's kleiner maken met een app, net boven de 1mb per foto lukt, maar bv vanaf 1.4-1.5 mb zijn ze te groot om rechtstreeks te uploaden.

De app op Android heet trouwens eenvoudigweg " foto verkleiner "
 
Bovenaan Onderaan