2009 Octavia 1.4tsi op 19inch

Cars076

Forumguru
Foto's verdwijnen niet op dit forum, wanneer je foto ergens anders staat, en hier gelinkt wordt is het mogelijk dat na enige tijd de link niet meer werkt.
Dan zie je inderdaad dat 'kruisje'.
Als je de foto hier plaatst (in je album bijvorbeeld) dan blijft 'ie ook staan (tot je 'm zelf verwijderd).

Kan momenteel zelfs niet plaatsen via postimage, iemand een andere site ?
In mijn album kan ik ook niets plaatsen, heb de mogelijkheid niet om een nieuw album te maken.

Vind het echt jammer :cry:
 

Cars076

Forumguru
@JeSko Dank je , vandaag weer helemaal gepoetst ( geen foto van ) .

Jammer genoeg wat vandalisme gehad op een van de koplampen.
7A810931-5824-4DB3-9BED-216E80BC07A3.jpeg

Heb echt alles al geprobeerd tot opnieuw polijsten aan toe.
Morgen wordt er een nieuwe ( lees andere ) koplamp gestoken.
Iemand had een sticker geplakt en deze heeft gereageerd op de toplaag van de lamp.
 

JeSko

Forumguru
Bah! Kan ik echt kwaad van worden, van andermans spullen moeten ze gewoon afblijven. :mad:

Pfieuw wat een verschil! Hoeveel ben je gezakt met je Octavia dan? Als ik dit zo zie lijkt het verschil groter dan -7cm. Dit was mijne naast ééntje op stock hoogte.

20210927_120824_copy_1411x1058.jpg

20210927_120830_copy_1058x1411.jpg
 

Cars076

Forumguru
Schroefset achter kan niet lager, weet niet hoeveel hij gezakt is.
Denk zo een 6 a 8 cm

Voor heb ik nog over.
2b958338-f349-4fd4-a600-e282f33a6565.jpeg
IMG_7078.jpeg
IMG_7080.jpeg
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Mijne ook zoiets, 7 cm achteraan en 7.25 vooraan, vooraan hebben ze de set aangepaste zodat ie wat verder kon zakken, maar toch lijkt je Octavia lager te liggen tov die andere, dan mijn Sup tegenover die standaard zwarte. Bizar verschil op die foto :sterretjes:

Je hebt veel roest op je veerpoot zitten, en ook op je draad zelf, die zou ik proberen weghalen, jij een idee hoe je dat best kan doen @s-line ? En eventueel nadien beschermen zodat het niet weer gaat roesten..
 

Kanerr

Forumguru
Een messing borsteltje wilt wel goed helpen. Je doet er niet echt wat tegen. Ik heb 1x fout gemaakt om mijn schroefset in te 'vetten' met vaseline maar daardoor plakte juist al het zout modder en zand. Het beste is gewoon proberen iedere x ff schoon te maken, vooral bij winter wissel ff met een borsteltje overheen en wd40 helpt ook
 

s-line

Forumguru
Ik weet niet wat voor merk schroefset dit is. Lijkt mij iets van ST ofzo want Kw is van RVS.
Ik heb ook een keer KW gehad op mijn RS maar het nadeel vond ik dat het draad veel fijner was waardoor het bijna niet te doen was als je hem wilde verstellen. Dan zat het muurvast door zand en vuil. Bij AP heb ik dat nog niet mee gemaakt en het draad is ook veel grover gesneden dus zit minder snel vol met zand en vuil. En mijn setje onder de golf ziet er ook niet zo roestig uit als dit setje.
En inderdaad nooit insmeren met vet ofzo want dan zit alles eraan geplakt.
 
Bovenaan Onderaan