Ja, volgens het "mannetje" zat het water aan de buitenkant bij de electrische connectie. Maar het kan prima dat het probleem wat ik al heb dit heeft veroorzaakt uiteindelijk. De 2000 rpm is een schatting natuurlijk, maar belangrijker was dat het gedrag exact hetzelfde was toen we de sensor los gekoppeld hadden. Wat me sterk doet vermoeden dat het een connectie issue was.
Dank voor mijn foute aanname, vind ik heerlijk om van te leren.
Intussen een test-rit gemaakt, niks aan de hand. Rijdt weer net zo "zo wat klinkt die motor niet helemaal top meer" als weleer.
In ieder geval hetzelfde als toen we hierheen reden en dat is ook gelukt. Echt zenuwachtig ben ik niet meer om hiermee de gok te wagen, ik heb inmiddels sleutels, dopsleutels, extra olie, extra koelwater en een sleepkabel gekocht. Dat geeft sowieso meer opties dan ik had nu ik het mannetje ook bezig heb gezien.
1 vraag; ik kwam ook "stop leak concentrate" tegen. Lijkt me een onzin middeltje, danwel alleen voor hele kleine lekjes. Ik denk dat mijn lek niet groot is, dus is het verstandig zoiets aan mijn olie toe te voegen? Dat is in ieder geval de bedoeling ervan.