supernov
Actief lid
Update! De garage heeft gekeken naar de druk op elke cylinder en die is prima. Wel denkt hij dus aan olie wat lekt in het water oid en dus vermoedelijk een scheur lager in de motor. Pomp kan ook een probleem vormen, maar daarvoor moet blijkbaar de motor ongeveer gedemonteerd worden. Oftewel, K met P. Ik zit eraan te denken nog wel naar NL proberen te rijden met extra olie en koelvloeistof en een druk alarmpje. Of dat wijsheid is weet ik niet, maar ik heb weinig andere opties heb ik het idee. Hij had het nog over een "sealant" wat in het water kan gedaan worden om sheurtjes proberen te dichten, maar hij denkt dat dat niet gaat helpen hier omdat het olie naar water lijkt te zijn.
Feitelijke situatie blijft dus;
1. Er zit olie in de koelvloeistof, dit is al sinds de koop zo en toen zonder alarm
2. Geen oververhitting ook al heb ik het alarm, motor maakt geen andere gekke geluiden etc.
3. Druk op de cylinders is in orde volgens de garage
Feitelijke situatie blijft dus;
1. Er zit olie in de koelvloeistof, dit is al sinds de koop zo en toen zonder alarm
2. Geen oververhitting ook al heb ik het alarm, motor maakt geen andere gekke geluiden etc.
3. Druk op de cylinders is in orde volgens de garage
Laatst bewerkt: