ESL

Actief lid
Daar zou ik óók verdrietig van worden, maar je oplossing ligt gelukkig voor de hand! ;)
 

Turbo Harry

Actief lid
Hier mensen die nog succesvol de MySkoda app kunnen gebruiken? Bij mij geeft die sinds gisteren (na een update van de app) aan dat mijn auto niet volledig compatible is.

De afgelopen 3 maanden heb ik tevergeefs geprobeerd een Remote Access licentie (die is verlopen) via Skoda Connect shop te kopen (voor remote toegang tot o.a. mijn af-fabriek standkachel), maar heb dat niet voor elkaar gekregen.

Zojuist stapte ik in de auto en gaf mijn radio opeens aan “Welkom bij Skoda Connect” of iets van die strekking. Open ik vervolgens de app en zie dit (bijlage). Krijg er onderhand stevig de schijt van. Morgen gaat ie voor grote beurt en wissel DSG olie naar de dealer. Daar ook nog maar eens vragen, maar die wisten het 2 weken geleden ook niet.

Als de hele remote access functionaliteit er zo maar uit is gehaald… Echt waar, voor zo’n groot globaal concern als VAG, wat enorm slecht dit. :(

En die MySkoda Lite app met die bluetooth dongel kunnen ze zich ergens steken. Dat is bij lange na geen vervanging van Remote Access.

 

Rallye

Forumguru
MySkoda Lite is toch de vervanging voor de MijnSkoda-module en -app? Heeft niets met MySkoda te maken.
 
Hier mensen die nog succesvol de MySkoda app kunnen gebruiken? Bij mij geeft die sinds gisteren (na een update van de app) aan dat mijn auto niet volledig compatible is.

...Als de hele remote access functionaliteit er zo maar uit is gehaald… Echt waar, voor zo’n groot globaal concern als VAG, wat enorm slecht dit. :(

Dan is dat waar ik mezelf over verbaasde. Als ik de screenshots van die app zag, kon ik ongeveerd alles op afstand doen, maar het enige wat ik nu zie is de laadstatus, de beta-versie van klimaatbeheersing en een vertrekplanner. Bij navigeren kan ik enkel een rit inplannen, maar de weg terugvinden naar mijn auto niet.
 
:thumbsup: done!

Volgens mij heb ik het volledige aanmelding- en activatieproces doorlopen :pieker:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

hemi24

Forumguru
Aantal zaken, zoals op afstand openen en sluiten moet je eerst even voor langs de dealer met een geldige ID, voordat dit beschikbaar wordt in de app.
 
Je krijgt sowieso al meer te zien als dat ik krijg. Dit zou ik verwachten op het eerste scherm, maar alles boven 'batterij' is bij mij al niet zichtbaar:
upload_2022-1-27_15-50-15.png
 
Bovenaan Onderaan