Derooke

Forumguru
Van mij gebeurt het wel eens dat het niet werkt maar een uur later werkt het altijd weer. Gewoon geduld hebben?
 

AvB

Senior Member
Bij mij hetzelfde.

De app er een keer afgooien en opnieuw installeren wil ook wel eens helpen.
 

hvana

Lid
Wat ik mij herinner is dat de volgende stap is om met de 2 sleutels de functie in de auto te activeren. Dat zal via website niet lukken lijkt mij.
De app eraf en erop was paar maanden terug ook de tip van de dealer... Weet niet meer of het hielp want ik ben al aardig gewend dat de app niet werkt
 
Ik heb van Pon een email gekregen dat de mijn skoda app per 19 juli niet meer werkt en vervangen gaat worden door de skoda connect lite app. Deze maakt gebruik van een bluetooth dongle. Als gebruiker van de Mijn Skoda app krijg ik dit gratis aangeboden. Zijn er nog anderen die hierover gehoord hebben en wat zijn ideeen van mensen hierover ?
 
Sinds een paar dagen werkt mijn connect niet meer.
In eerste instantie bleef de auto op het laatst bezochte adres staan en was niet meer te benaderen.

Nu lukt inloggen en aanmaak van een hoofdgebruiker ook niet meer.

Het wereldbolletje in het scherm links van het midden blijft grijs, dus geen verbinding met de portal.

Weet iemand hoe dit wordt opgelost.
Dealer adviseerde klantservice te benaderen, die gaan het uitzoeken, vroegen om diverse foto's, maar helaas geen bericht meer ontvangen.
 
De app werkte niet bij mij, Skoda gebeld.. kenteken niet bekent (omdat de auto geïmporteerd is )dus dan werkt de app niet allen bij Nederlandsche autos helaas

Wat raar. De mijne is ook geïmporteerd en toen laatst op een zaterdag bij Skoda de servers plat lagen kon de helpdesk me precies vertellen welke auto ik had. N.a.v. mijn (Nederlandse) kenteken.
 

elsinga

Forumguru
Ook hier gedoe met de Mijn Skoda app. Inloggen wil niet lukken, ok niet na verwijderen en opnieuw installeren. Via de website bij Skoda Connect inloggen met hetzelfde account werkt wel en zie ik ook mijn Kodiaq staan, maar kom ik ok niet verder...
 

hemi24

Forumguru
@Rallye : waar heb je die wijsheid vandaan?
MijnSkoda app heeft de laatste rit van een half uur terug nog geregistreerd…

MySkoda app vroeg om inloggegevens en gaf na een aantal bevestigingen gewoon weer de actuele gegevens.
 

elsinga

Forumguru
Bij mij helpt opnieuw inloggen niet, roept de app dat ik een verkeerd mailadres of fout password heb, maar die komen uit mijn passwordkluis en werken op de website dus wel...

Overigens werkt ook de Wachtwoord vergeten optie niet, krijg gewoon geen mail.

Update: kennelijk liep Mijn Skoda niet via hetzelfde mailadres/account als Connect. Inmiddels werkt het dus weer. Geen idee waarom ik werd uitgelogd, maar ik kan nu nog een klein jaar "genieten" van deze functionaliteit. #shameonme
 
Laatst bewerkt:
Ben eerst naar site connect.com gegaan, apart zag er anders uit. Toen de app er af gehaald en opnieuw geïnstalleerd , en voor het eerst verbruik van alle ritten. En vandaag werkt alles weer. Heb sportline met amundsen
 

Kodiaq1976

Nieuw lid
Middag! Ik ben helemaal nieuw hier dus ik drop mijnvraag in dit topic. Ik heb een Kodiaq sinds 10 dagen en ben mij aan het verdiepen via de WLAN functies. Ik heb een LTE carstick werkend met een 3g verbinding en bij Skoda connect een abo genomen op Care Connect. Nu krijg ik in de app de melding dat "er ging iets fout" en geen info. In de auto lijkt alles te werken maar waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd. Is het ook mogelijk om de LTE stick altijd aan te houden of gaat dat automatisch als je 'm in de juiste USB poort laat zitten? Alle hulp is welkom en alvast bedankt ook daarvoor!
 

jesse_s93

Donateur
Werkt het wel als de auto op contact staat en je infotainment is verbonden door middel van de LTE stick? Ik durf niet te zeggen of er spanning blijft staan op de USB poort.

Mocht het trouwens een nieuwe Kodiaq zijn dan beschikt hij over het nieuwste infotainment waar een ingebouwde simkaart in zit. Bij het afsluiten van een Care Connect abonnement zou deze al connected moeten zijn (witte wereldbol in het scherm), ook zonder LTE stick.
 

Spector

Forumguru
Net op vakantie geweest en eigenlijk de gehele navigatie gedaan via Waze / Carplay. Dit was ook wel een beetje uit nood geboren, want de Columbus kan of wil geen verbinding maken met de hotspot van mijn Iphone 12 pro. Wat ik ook geprobeerd heb, verwijderen, opnieuw instellen, connect opnieuw inloggen etc. Maar geen verbinding met de hotspot. Iemand nog een idee hoe dit op te lossen?
 

HarrieSkoda

Forumguru
Fabrieksinstellingen en bij de gebruiker even resetten. Dan opnieuw aanmelden en dus ook de WLAN opnieuw verbinden via je persoonlijke hotspot.
 
Bovenaan Onderaan