EdK

Forumguru
Hij staat wel in de app als je hem net hebt geinstalleerd @Rallye alleen is hij dan niet te gebruiken
Om het wel te kunnen moet je bij de dealer zijn die dit kan.
Hiervoor willen ze alleen wat gegevens hebben.
Heb dat telefonisch afgehandeld met de verkoper van de dealer waar ik de Fab 4 vandaan heb.
En zodra hij die vrijgave heeft geregeld dan duurde het een 2 a 3 uur voor het werkelijk werkte.
Dit had de verkoper me ook medegedeeld...
 

EdK

Forumguru
zoals je link met een Skoda dame dat gaat dus niet ....
Wij moeten het dus met de dealer doen.., komt omdat VW de Skoda lady al heeft ingepikt
 

flatlijn

Nieuw lid
Vraag over skoda-connect, als ik inlog zie ik: Voor dit account is momenteel geen voertuig met Škoda Connect diensten beschikbaar. Ga naar Škoda Connect Portal om een dergelijk voertuig aan uw account toe te voegen.
Maar in de connect portal staat mijn voertuig gewoon..
 

WAE

Senior Member
Dus voor de activatie bij de dealer langs gaan?
Parkeerlichten aan? Deze branden echter niet??
Foutje van app??
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230729-133757_Mykoda.jpg
    Screenshot_20230729-133757_Mykoda.jpg
    201,1 KB · Weergaven: 16
  • Screenshot_20230729-133824_Mykoda.jpg
    Screenshot_20230729-133824_Mykoda.jpg
    169 KB · Weergaven: 16
  • Screenshot_20230729-134322_Mykoda.jpg
    Screenshot_20230729-134322_Mykoda.jpg
    168,1 KB · Weergaven: 14

Hypodermic

Actief lid
Anders de de gegevens en de cache van de app een keertje verwijderen. Als dat niet werkt houd mijn kennis ook op. San misschien navragen als je bij de dealer bent met je legitimatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: WAE

WAE

Senior Member
Blijft een probleem. Activatie vergrendelen / ontgrendelen van de deuren zou nu geactiveerd moeten zijn ( gegevens doorgegeven aan dealer).
Werkt nog niet naar behoren..
Volgende week eens langs dealer gaan om dit hopelijk op punt te stellen.
Verder doet de wagen wat hij moet doen....rijden :maakmegek:
 

WAE

Senior Member
Vandaag rond 15uur per mail.
Volgens dealer zou dit in orde moeten zijn...( mail gekregen rond 16uur) blijkbaar niet.. wacht nog even af . Probeer morgen nog eens en ga toch langs dealer langs volgende week voor alle zekerheid .
 

Hypodermic

Actief lid
Bij mij duurde het ook iets van 12 of 24 uur voordat het helemaal was doorgevoerd. Zal morgen vast wel werken denk ik.
Ik moest er echt voor langs gaan bij de dealer, mocht het niet via de mail doen.
 
Bovenaan Onderaan