jesse_s93

Donateur
Ik kreeg de melding dat de auto voorlopig nog niet wordt ondersteund. Dat zou betekenen dat het er wel aan zit te komen. De app werkt bij mij eigenlijk best prima (de Essentials), maar de opstarttijd duurt zoooo lang. Als de nieuwe app hetzelfde werkt als de Essentials, maar dan met een snellere opstarttijd, ben ik blij :)
 

Rallye

Forumguru
Je zou iets duidelijker weer kunnen geven wat je doet en wat en waar de meldingen vandaan komen. Maar waar klik je dan op hoofdgebruiker? In de auto? Op je telefoon? Welke app?

Ik zou als eerste de privacy-instellingen in de auto op zo open mogelijk zetten (kan altijd weer terug).
 

Vanhoofke

Nieuw lid
Zo nog eens een nieuw account aangemaakt in de app..
Chasisnummer ingegeven en hij geeft aan dat de auto Skoda connect heeft
Ik krijg nergens een code te zien
Dan naar de auto gegaan naar gebruiker toevoegen en daar geef ik mijn login gegevens in
Dan komt mijn naam erop te staan en vraagt hij voor hoofdgebruikzr te worden.
Als ik dan op ok duw komt er op te staan, app kan niet geladen worden.
Krijg nergens de vraag van de 2 sleutels ofzo
 

Alpha

Donateur
@Alpha, blijkt dat de nieuwe app er zeker aankomt. Sterker nog, hij is er al. Opstartsnelheid is sterk verbeterd. Verder kan ik nog niet veel zien, want ik kan mijn auto nog niet toevoegen. De Scala wordt voor nu niet ondersteund. Het lijkt erop dat in ieder geval de Enyaq wordt ondersteund.

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.skodaauto.myskoda&hl=en_US
iOS: https://apps.apple.com/nl/app/myškoda/id1632202810
Auto wordt nog niet ondersteund maar hij probeert wel al push notifications te sturen.

IMG_4077.jpeg
 

Maroi1977

Nieuw lid
Hi iedereen!

Vraagje. Ben ineens een stukje info kwijt in mijn MyŠkoda-app op iOS (iPhone).
Het gaat info van ‘auto vergrendeld’, ‘lichten uit’ en ‘ramen dicht’, wat normaal tussen auto en ventilatie staat.
Heeft iemand van jullie daar ook last van?

IMG_7844.png
 

Maroi1977

Nieuw lid
App is up-to-date!
Alle standaard dingen gedaan…
* uitloggen > inloggen
* uitloggen > app opnieuw geïnstalleerd > opnieuw ingelogd.
Geen verschil!
 
Hi iedereen!

Vraagje. Ben ineens een stukje info kwijt in mijn MyŠkoda-app op iOS (iPhone).
Het gaat info van ‘auto vergrendeld’, ‘lichten uit’ en ‘ramen dicht’, wat normaal tussen auto en ventilatie staat.
Heeft iemand van jullie daar ook last van?

Dit heb ik net ook ineens.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Maroi1977

Nieuw lid
Dit heb ik net ook ineens.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maarten,

Heeft jouw auto ook recentelijk een software update gehad?
Schijnt een terugroepactie te zijn om software en mijn auto is gisteren bij de dealer geweest. Wellicht jij ook…
 
Het staat er direct boven.

Mijn auto is vorige week voor het lane assist probleem bij de garage geweest. Dit probleem lijkt nu opgelost te zijn.

Ik kon daarna nog wel de deur ontgrendelen (maandagavond nog gedaan). Gisteravond was het ineens weg.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Maroi1977

Nieuw lid
Ik had gisteren een tweet naar ŠkodaNL gestuurd en kreeg zojuist onderstaande reactie.

IMG_7846.jpeg

Ligt schijnbaar niet aan onze wagens.
We moeten ff geduld hebben ;)
 

jesse_s93

Donateur
Voor mijn Scala is het ook verdwenen. Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar de functie vergrendelen en ontgrendelen werkte de afgelopen dagen ook niet. Alle overige functies (bijvoorbeeld de lichten laten knipperen), werken wel, ook de afgelopen dagen.
 
Bovenaan Onderaan