EdK

Forumguru
Met de Fabia 4 heb ik gewon alles , maandag nog door verkoper het vergrendelen / ontgrendelen met app laten activeren en na 3 uur werkte dat gewoon.
En zie ook of ramen dicht bennen en deuren vergrendeld zijn....
Niet met fruitschaal mobiel maar de tegenhanger Android
 

Alpha

Donateur
Yup hier ook een hoop info kwijt uit de app.

App is ook in de war met de tijden. Oplaadschema's zeggen klaar zijn om 7:00 terwijl dit 5:00 moet zijn. Net gaan kijken in de auto en die zegt gewoon 5:00 terwijl de app 7:00 zegt. We gaan t meemaken morgenvroeg !
 
Laatst bewerkt:

RednasNL

Nieuw lid
Hi iedereen!

Vraagje. Ben ineens een stukje info kwijt in mijn MyŠkoda-app op iOS (iPhone).
Het gaat info van ‘auto vergrendeld’, ‘lichten uit’ en ‘ramen dicht’, wat normaal tussen auto en ventilatie staat.
Heeft iemand van jullie daar ook last van?
Ja ook last van. En de nieuwe app ondersteunt mijn auto nog niet.
 
Ha.. nou..? Bij mij ontbreekt nu ook ineens het e.a… ik mis nu de informatie van op slot ramen etc en de actieradius.. ik kan wel klimatiseren en de status van de hybride accu
 

100pk

Lid
De app kon mijn Octavia IV al niet op afstand vergrendelen: dat moest door de dealer geactiveerd worden, maar de dealer kon dit helemaal niet doen.
Toen zag ik dat er een tweede versie van de MySkoda app is: maar die is alleen compatibel met de Enyaq.
En nu heeft de Essentials app een update gekregen en in het startscherm de melding dat de app beperkt werkt met mijn voertuig.
9Voorheen stond in het startscherm het een en ander over parkeerlocatie, vergrendeling deuren etcetera.)

WTF: waar zijn we nou helemaal mee bezig Skoda!
Een auto van 2jr oud die plotseling niet meer met je software overweg kan?

Het is wel duidelijk dat autofabrikanten geen software/UX developers/designers zijn, dat was me al eerder opgevallen met de hoofdsoftware in de octavia IV (2021) en de enorme chaos met updates, versienummers en OTA updates die het wel of niet doen. Maar dit is wel weer het toppunt.
 

Bijlagen

  • IMG_1703.jpeg
    IMG_1703.jpeg
    324,9 KB · Weergaven: 20

jesse_s93

Donateur
Bij mij doet de app het inmiddels ook weer. Kortom, geef het even de tijd. Ze zijn blijkbaar op de achtergrond bezig. Het zou me niets verbazen als dat met de nieuwe MySkode app te maken heeft.
 

100pk

Lid
De app zegt: je moet je bij de dealer laten identificeren. Mijn dealer zegt: dat kan ik niet doen want het werkt niet bij Skoda…
 

EdK

Forumguru
Goh @100pk en mijn dealer belde me een week nadat ik me wagen had opgehaald en toen kwam het over het vergrendelen en ontgrendelen
En na wat nummers van het rijbewijs heeft hij achter zijn werk PC de boel ontgrendeld en een 2 of 3 uur later werkte het gewoon...
Dus denk dat je dealer weer even op cursus moet
 
Bovenaan Onderaan