De Stip

Forumguru
Maar even hè, wie weet de ultieme manier om WLAN aan te laten staan, of de beste interim oplossing?
 

AvB

Senior Member
Maar even hè, wie weet de ultieme manier om WLAN aan te laten staan, of de beste interim oplossing?

Misschien heb je hier iets aan, zie bijlage.
 

Bijlagen

  • ŠKODA KAMIQ_Instructieboekje (11.2019) - Wi-Fi.pdf
    502,9 KB · Weergaven: 9

AvB

Senior Member
Ik heb vandaag een mailtje gestuurd én ook nog antwoord gekregen:

Hartelijk dank voor uw melding. Ik geef deze ter controle door aan mijn collega die verantwoordelijk is voor de website. De informatie wordt waar nodig zo snel mogelijk aangepast.


Met vriendelijke groet,

D.
SKODA Customer Care

Nu maar even afwachten...

Vandaag weer een nieuwe update gehad.
De downloadlink voor de Handleiding werkt nog steeds niet...

Dus nog maar een mailtje gestuurd én weer antwoord gekregen:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Onze excuses voor het feit dat de link nog niet werkt. We zijn er intern mee bezig en verwachten dit spoedig opgelost te hebben.


Met vriendelijke groet,

K.
SKODA Customer Care
servlet.ImageServer
 

De Stip

Forumguru
Geen idee wat de meerwaarde van die MySkoda app is hoor @JohnF . Je afspraken in je agenda kun je ermee naar je navi sturen en wat zaken mbt de werkplaats kun je er bekijken/regelen. Echt heel vet.......:banghead:

Schermafbeelding 2020-12-27 om 19.11.10.jpg
 

064harry

Donateur
Verhip! Dat was me nog geeneens opgevallen! Wel raar dat er eerst van alles en nog wat mogelijk was en nu in eens (in de nieuwe App) niets meer. Ik heb voor de Mijn Skoda App een speciaal abonnement van 3 jaar afgesloten. En daar staat ook in wat het MOET doen. Daar vind ik bijna niets van terug in de nieuwe App
 

EdK

Forumguru
Dat jullie prat op een app zouden afgaan !

Als ik aan mezelf zou twijfelen om me wagen niet op handrem of niet op slot zou zijn.
Dan ging ik toch ff naar buiten om te checken als komt het met bakken uit de hemel.
Dan dat ik uit zou gaan van een simpel appie van een automaker....
 

064harry

Donateur
Euhhhmmm ... Nee hoor, ik gooi altijd een klos hout voor mijn achterwiel. Want zo'n elektrische handrem vertrouw ik ook niet echt.... WTF??
 

EdK

Forumguru
Want zo'n elektrische handrem vertrouw ik ook niet echt
Ja zou ik ook niet vertrouwen ! Je accu zou maar leeg zijn !
Maar goed dit app probleem gaat nu al een heel lange tijd zo de ronde , update na update weten ze het voor elkaar te krijgen dat die nog steeds niet werkt.

En ja als je er dan ook nog geld voor hebt neergelegd dan zou ik toch eens collectief lekker ergens anders gaan klagen !!

En doel ik op PON ......
 

064harry

Donateur
Ik weet al waar het 'm in zit.
Er zijn 2 Apps samengevoegd:SKODA Connect en MYSKODA. Dit heet nu MySKODA.
Daar heb ik geen abonnement op. Dus vandaar dat ik dingen zoals deuren en lichten niet kan zien.

Waar ik wel een abonnement op heb is de mijnSkoda App en die blijft gewoon zoals het was: waardeloos. :)
De notificaties doen het niet en ik kan niet zien of de deur op slot zit.
 

Rallye

Forumguru
@064harry Kun je een abonnement hebben op de MySkoda-app? Bij mij werkt deze gratis, al hangt het sterk van het model en bouwjaar van je auto af wat hij doet.

Volgens mij was er ook maar één abonnement voor MijnSkoda - ook daar hangt het dus van je auto af wat de app weergeeft.
 
Bovenaan Onderaan