Ik ben naar spanje geweest af en toe passagier gekeken op flitsmeister of Google maps of er toch geen file was. Maar navigeren in combination met live skoda connect is perfect . Uiteraard kan de situatie snel veranderen maar werkt super .
Even naar esso pomp zoeken voeg deze toe , met skoda connect zie je ook meteen de prijs van de brandstof.

Wat een heerlijke auto, ook op lange hellingen. Tip kies dcc of pas je schokdempers of veren aan dan deinst er niks en kun je met gemak bochten maken in die lange snelweg bochten in frankrijk.
 

ESL

Actief lid
Ik ben nu sinds gisteren aan de slag om de my skoda app aan de gang te krijgen op mijn nieuwe Superb IV. Tot nu toe zonder succes; de app blijft de mededeling geven "de service is niet beschikbaar".

Ik heb een account aangemaakt, in gelogd in de auto, mezelf als hoofdgebruiker ingesteld mbv de twee sleutels, geen resultaat. Ik heb de auto al weer terug gezet naar febrieksinstellingen, de app op de telefoon (IOS) verwijderd en weer toegevoegd, allemaal zonder resultaat. Ik word er wat moedeloos van. Zie ik iets simpels over het hoofd? Dit zou toch gewoon moeten werken?
 

ESL

Actief lid
Bijzonder; ik krijg die auto maar niet toegevoegd in de app, resulteert continue in foutmelding. Ook de dealer kreeg het vanmiddag niet voor elkaar, zou ik afspraak moeten maken voor nader onderzoek.

Maar nou krijg ik net wél een melding op de telefoon vanuit die app dat de accu vol geladen is! Dan zal hij op de achtergrond stiekem toch wel iets doen vermoed ik.

53855b030caf12a2e01b2a7cb904fcb2.jpg
 

ESL

Actief lid
Bijzonder; ik dacht ik waag de 100e poging voor vandaag omdat hij vanmiddag opeens een melding gaf namens de auto. En warempel; het werkt nu opeens wel!

Ik ben benieuwd. Dit betekent lekker warm in de auto stappen in de winter hoop ik.

6520eecd69603bf515a30ca51b2f5474.jpg
 

Me Zelf

Forumguru
Ik heb de laatste dagen wat problemen met connectie maken met de server bij de MyŠKODA app (iphone). Het werkt vaker niet dan wel, soms werkt app uit het geheugen swipen en opnieuw opstarten. Beetje irritant als je de planning van het laden / voorverwarmen wilt aanpassen. Hebben meer mensen hier last van?
 

Dedier

Nieuw lid
Ja precies het zelfde probleem hier. Ben zojuist uitgelogd met het idee, mogelijk als ik opnieuw inlog dat het wel werkt. Maar nu kan ik niet eens meer inloggen -_-. Die app is echt verschrikkelijk slecht, ik hoop dat Skoda dit zich ook binnenkort gaat realiseren en wel iets degelijks neer zet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fanSkoda-VW

Donateur
Ik kan een paar dagen niet eens inloggen. Er blijft nu al die tijd een melding staan dat ik te vaak het geprobeerd heb en dat ik even moet wachten. Dat kan ik begrijpen, behalve dat ik nu al dagen even moet wachten. Ook kan de Scala geen verbinding maken met de VAG-Skoda computer sinds de laatste update.

Je zal toch compleet afhankelijk zijn van zo'n kkkkkk.....kompjuter om je deur te kunnen openen?
Ik geloof dat dat bij de Tesla het geval was dat door een verbindingsverstoring je niet meer weg kon komen.

Computers en de verbindingen zijn nu eenmaal niet volledig betrouwbaar blijkt opnieuw.

Grtss
 

HarrieSkoda

Forumguru
Hey verrek! Ik kon gister ergens in de middag nog wel op de MySkoda app, en in de avond rond 20:00 uur ook! Maar nu inderdaad niet meer.. schrok al en dacht dat het aan de Carlinkit zou liggen.

Ik wacht dus nog even met een eerlijke bevinding ervan te schrijven totdat de app het weer doet:).
 

WillemenYaq

Nieuw lid
Bijzonder; ik dacht ik waag de 100e poging voor vandaag omdat hij vanmiddag opeens een melding gaf namens de auto. En warempel; het werkt nu opeens wel!
Ik ben benieuwd. Dit betekent lekker warm in de auto stappen in de winter hoop ik.
Ik heb de laatste dagen wat problemen met connectie maken met de server bij de MyŠKODA app (iphone). Het werkt vaker niet dan wel, soms werkt app uit het geheugen swipen en opnieuw opstarten. Beetje irritant als je de planning van het laden / voorverwarmen wilt aanpassen. Hebben meer mensen hier last van?
Sinds een week worden de gegevens van de auto niet meer bijgewerkt in zowel de skoda connect app als via de website.
Zijn er nog mensen met dit probleem en enig idee hoe dit opgelost kan worden?
Het hele Skoda Connect verhaal lijkt me al bij al toch niet zo stabiel waarbij ik vaak gewoon zelfs niet kan inloggen.

Heb de laatste dagen ook voortdurend en langdurig problemen om verbinding tussen MySkoda app (voor Enyaq) en server te krijgen. Na inloggen "Bezig met gegevens op te halen" en na ca 1 minuut terug bij inloggen.
Verwijderen app; iPhone uitschakelen en weer aan; het helpt allemaal niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fanSkoda-VW

Donateur
Bij mij nog steeds geblokkeerd. Ik heb contact nu met mijn dealer én Leusden.
Kijken of ik wat verder kom.
Software is voor VAG-Skoda een moeilijk iets, blijkbaar. Niet alleen de auto, maar ook via de desktop.

grtsss
 

ESL

Actief lid
Ik had heel wat start problemen om de auto toegevoegd te krijgen. Mijn app doet het sindsdien echter prima. Wel een nadeel; hij is vaak traaaag! Wil je op afstand even de airco aan zetten, duurt het echt een eeuwigheid voordat ie dat bevestigt. Dat moet toch beter kunnen?
 

i2Paq

Senior Member
Ik kan sinds gisteren nog wel inloggen op de iPhone App. maar niet meer in mijn Amundsen.

Na inloggen een hele tijd "ophalen profiel" en dan de melding dat eea. mislukt is.

Iemand een idee?
 
Bovenaan Onderaan