leon-cupra
Forumguru
@sitechris er zijn nog wel een paar opties om toch de Cayman te houden. 1) zou privé kunnen factureren aan de vennootschap. Moet ik juist een kilometerdagboek bijhouden 2) iets dat mijn voorkeur zou hebben: partner haar Passat annuleren en doorgeven aan een collega. Voor partner een eigen bedrijfswagen kopen en de Cayman behouden.
Is idd spijtig om weinig kms te maken met de Cayman maja .. ben ook niet van het principe om onnodige kms te maken (tenzij eens voor een rondrit ofzo).
Los van alles , kon het volgend jaar ook zijn dat ik de Cayman zowiezo ging weg doen, iets klein/goedkoop kopen en het vrijgekomen kapitaal investeren in vastgoed.
Is idd spijtig om weinig kms te maken met de Cayman maja .. ben ook niet van het principe om onnodige kms te maken (tenzij eens voor een rondrit ofzo).
Los van alles , kon het volgend jaar ook zijn dat ik de Cayman zowiezo ging weg doen, iets klein/goedkoop kopen en het vrijgekomen kapitaal investeren in vastgoed.

). Gisteren fietstochtje gedaan langs de Schelde en terug gekomen via leuke baantjes.Vandaag aangezien het weer nog minder goed ging zijn, besloten om de beentjes te strekken met de Cayman. 60km binnenbaantjes, sommige stukken wel eens het gaspedaal lekker diep kunnen trappen maar algemeen een vlot maar rustig tempo aangehouden. De baantjes lagen er ook niet ideaal bij om door te trappen: nat en soms modder. Maar wel een schitterende omgeving. Even van de hoofdbaan af en je ziet het mooie landschap van de Vlaamse Ardennen. Nog eens gepasseerd langs de Paterberg en de Koppenberg .. pff dat die renners daar op vlammen ... Gek.