Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Of hebben ze die muur zo strak voor de auto gemetseld tijdens het geparkeerd staan?

Ik dacht dat ik een handje had van krap parkeren (wel zonder PDC's), maar dit laat ik wel met de auto's van tegenwoordig. Vroeger in mijn Golf 1 deed ik het wel vaker, maar door de vorm was dat veel makkelijker in te schatten.

Ik zie nu het commentaar van @JeSko zelf pas op de parkeeractie. Doet me denken aan een mooi voorval van tijden terug. Ik stond op een zaterdagmorgen bij de garage even buiten ergens op te wachten toen er een monteur aan kwam rijden in zijn eigen auto, en die wilde ook even met forse snelheid strak voor de muur parkeren. Alleen jammer dat ie zo hard moest remmen dat de auto flink in de veren dook, en met de voorbumper de muur raakte. (Toen de auto gewoon stilstond, en weer normaal in de veren stond had ie 3-4 cm ruimte tussen bumper en muur). Onnodig te zeggen dat de collega's van de monteur veel leedvermaak hadden.
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Wil het wel doen @Chrisjemol , maar ik mag, op de regel gezien, enkel niet commercieel en voor mezelf iets lakken, dus ik mag er geen side business op na houden, dat zou ik nog kunnen omzeilen door te beweren dat het voor mezelf is, echter is het bij ons zo druk momenteel, we draaien nu al extra shiften en we komen niet bij met ons eigen werk, heb zelf mijn uitlaatstukjes tijdens mijn pauze gelakt en dat duurt mss 10 minuten, velgen is nog wel wat anders qua tijd natuurlijk.
 

JeSko

Forumguru
Zitten eronder, van uit een andere auto zie je niet of amper dat er pijpjes in de sierstukken zitten, hangt beetje van de hoek en belichting af, ik ga de bouten nog zwart spuiten en de echte uitlaten met zwarte Hammerite donkerder maken, zo gaan ze nog net wat minder opvallen. Heb ze zodanig gemonteerd dat ze, net als de originele, schuin zitten, dwz één pijpje steekt wat verder uit dan de andere, zodoende blijf ik de lijn van de achterbumper volgen.

Benieuwd wat jullie er oprecht van vinden.

20210324_183434_copy_1512x2016.jpg 20210324_172045_copy_2016x2688.jpg 20210324_172055_copy_2016x1512.jpg 20210324_172101_copy_2016x1512.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan