Status
Niet open voor verdere reacties.

Japanese Power

Donateur
Ik ben hier gewoon niet zo actief meer omdat ik hier uren spendeerde, wat belachelijk is en neigt naar een heuse ( soms 6-7 uur per dag ) smartphone verslaving. Vandaar. Heb me voorgenomen meer tijd te spenderen aan de dingen die er toe doen, gezin, familie, werk en minder aan een forum. Zal enkel nog wat posten als ik hulp nodig heb of iets relevants te melden heb ivm de auto. Het leuke is trouwens al lang van dit forum af.
Je voornemen is al aardig ingehaald door de realiteit...
Open ik de nieuwe berichten hier staan er 4 pagina's met posts... van @JeSko :sterretjes:
 

JeSko

Forumguru
Sorry @Japanese Power maar deze zaten in de bus, alé, lagen aan de deur, want zulke buizen ( wat zijn ze onverwachts groot :nailbiting: ) geraken nooit door de brievenbus. Degelijke kwaliteit moet ik zeggen, valt me niks tegen!! Donderdag zwart coaten, en eronder schroeven, TDI abgas auspuff:rockon::D en nu weer offline anders zit ik hier weer te veel. :wavecry:


20210322_105119_copy_2016x1512.jpg 20210322_105044_copy_2016x1512.jpg 20210322_105054_copy_2016x1512.jpg 20210322_105046_copy_2016x1512.jpg
 

brepus13

Forumguru
Ik zou ze eerst even
goed passen voordat je gaat poedercoaten. Ik hoop dat eea goed recht blijft zitten met die schroef klemmetjes en dat ze goed naast elkaar passen.
 

JeSko

Forumguru
Ze passen @brepus13 , net getest fit, klemmetjes lijken duurzaam en stevig genoeg, op de foto's hangt de uitlaat wel wat lager en steekt wat verder uit dan wanneer ik effectief de klemmen erop zet en aandraai, ik liet de stukjes op de foto's rusten op de originele eindstukken. Spatie genoeg tussen beide sierstukken gelukkig. Als ze zwart zijn gaat dit, denk ik, best dik staan :)

@Japanese Power

Inderdaad ik vergeet altijd hoeveel vingers ik daar heb :geek: serieus, is een eerbetoon aan mijn overleden grootvader, het is niet zomaar een 5, maar de 5 van het 5de lansiers regiment, waar hij jarenlang trots lid van was.

Back on: Auspuff

20210322_112623_copy_1512x2016.jpg 20210322_112402_copy_2016x1512.jpg 20210322_112452_copy_2016x1512.jpg 20210322_112347_copy_2016x2688.jpg
 

Kanerr

Forumguru
Als je de raamlijsten chroom houdt, zou ik de eindtippen juist chroom laten. Past er echt super gaaf bij! Als dat ook zwart wordt, ja dan is zwart een mooie uitweg ;)
 

Canon-Eye

Forumguru
De netste uitlaten vind ik eerlijk gezegd die, welke onder de bumper (geheel uit het zicht) naar de straat gericht zijn... :pardon:
 

JeSko

Forumguru
@Desperado

Ik ga ze hoogglans zwart lakken, dus je gaat ze nog wel zien, maar ze gaan natuurlijk niet zo hard meer opvallen, wat prima is op een 1.6Tdi ecodiesel :D de huidige pijpjes vond ik gewoon te zielig voor zo'n dikke slee, het mocht dus wat meer zijn zonder te roepen ; heej, ik wil een RS zijn!"

@Chrisjemol

Met het zwart op zwart gaat dat, denk ik, best meevallen, ik zal het laten weten als ze erop zitten, kan zijn dat ik ze dan ook nog aanpas, zodat je ze niet ziet zitten.

@Canon-Eye

En dan van die fake uitlaatsierlijsten erboven, staat dat ding te dampen en komt de damp langs onder ipv langs de "uitlaten", neen daar pas ik voor ;)
 

Canon-Eye

Forumguru
fake uitlaatsierlijsten
Nee, die al helemáál niet natuurlijk... :tongue:
Ik ben absoluut wars van elke vorm van nep, stoerdoenerij of optische upgrading. Sterker nog: als ik pakweg een Audi RS6 of vergelijkbaar opgefokte auto zou gaan rijden (zéér kleine kans overigens), dan zou ik er zelfs extra geld aan uitgeven om die optisch weer "terug te tunen" naar een beschaafde en zo onopvallend mogelijke aanblik.
 

leon-cupra

Forumguru
@Canon-Eye :nono::nono:
Zonde om daar extra geld om aan uit geven. Zo een “opgefokte wagen” koop je enerzijds omwille van de fenomenale prestaties maar ook omwille van de dikke looks. Moest mijn M2 eruit gezien als een standaard 2 zou ik (en wss vele andere eigenaars ) niet een M gekocht hebben.:jaja:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan