Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Vandaag weer stenen gaan halen, dit keer advies van @Cordoba gevolgd, plastiek gelegd achter de stoelen, daar 4 zakken van 20 kg, en in de koffer 4 x 20 kg, beter verdeeld en minder gewicht. Die van Floralux gaan denken das al de tweede dag dat dieje zot door zijn knieën foto's ligt te maken van zijn auto ;) gelukkig heb ik nu wel voldoende stenen. :D
20210321_133839_copy_2016x1512.jpg
 

EdK

Forumguru
Maar goed dat vind ik mooie van Hornbach
Je neemt voldoende mee en hou je over dan kun je ruim een maand later alles wat je overgehouden hebt gewoon weer terug brengen zonder vragen en cashgeld terug.

En dat is heerlijk met verbouwingen.
Onlangs bij neef nieuw riool gelegd voor de keuken en toilet, wisten globaal wat we nodig hadden maar dan neem je zeker van de hulpstukken wat extra dingen mee.
Kun je alles in één keer afmaken en uiteindelijk nog iets extra gemaakt voor toekomst.
En de spullen (ongebruikt en schoon) terug gebracht en geld krijg je zonder verdere vragen gewoon weer terug. Niets geen waardebonnen en dat soort shit
 

Cordoba

Forumguru
@Canon-Eye De enige inzittende was ikzelf, en ik woog toen nog geen 60 kg. Daarnaast was lag de Golf duidelijk zichtbaar een aantal cm's korter op het wegdek, en met een vermogen van net 50 pk, merk je een gewichtstoename van zo'n 50% toch wel.

@JeSko Bij Floralux denken ze dat je aan het testen bent hoever je de Superb nog kunt verlagen zonder vast te lopen op afritjes, poortstoppers enz. Dus even verlaging simuleren met extra gewicht. :D
 

JeSko

Forumguru
Klaar, alleen het gras moet nog tot tegen de rand groeien. Best content mee, navenant de twee linkse handen waarmee ik het moet doen, lekker onderhoudsvrij.

20210321_154633_copy_1728x2304.jpg 20210321_154440_copy_1512x2016.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
Onkruid groeit op alles. Naast onze oprit een stuk met steentjes en eronder een cm of 10 stabilisé ... onkruid groeit daar gewoon op :banghead:
Wij dachten ook onderhoudsvrij stukje oprit te hebben. :nono:
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Panorama foto, schutting staat kaarsrecht, is nog maar nieuw van 2 zomers terug. :tongue:


@Cordoba

Dubbelgevouwen zelfs, blijft hier goed weg, in de lente en zomer periode sproei ik er regelmatig javel over, blijft het goed van weg.

@leon-cupra

Fabrieksjavel kopen, daar blijft het lang van weg :)
 

JeSko

Forumguru
En onze gevleugelde vriendjes hebben ook weer extra eetgelegenheden en, hopelijk, zelfs huisjes. Al zat onze tuin met de kinderen daarvoor te rumoerig zijn vrees ik.

20210321_164446_copy_2304x1728.jpg

En nu rust.
 

Desperado

Forumguru
Onkruid komt idd van boven en niet van onder. Worteldoek houdt eigenlijk niets tegen. Toen ik de voortuin ontdeed van het grint en daaronder worteldoek tegenkwam kon ik dat er bijna niet uitkrijgen omdat er allemaal wortels doorheen waren gegroeid. :cool:
 

EdK

Forumguru
Wij komen dat worteldoek ook vaak tegen als we weer eens extra kabels of tyleen voor water en gas moeten leggen.
Hopeloze troep is het, zelfs met de graver erbij moeten we vaak met stanleymes de boel wegsnijden voor de graver verder kan.
Doe je dat niet dan trek je veel meer open dan je lief is....
 

Cordoba

Forumguru
@JeSko Dat is wel een Nederlandse opstelling voor die vogelhuisjes: ze hangen allemaal op dezelfde rooilijn. :jaja:

(Voor wie het niet weet: 'rooilijn' is een denkbeeldige lijn, waarbij de voorgevel van huizen met dezelfde rooilijn allemaal op dezelfde afstand van de weg staan.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan