Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Oplossing is simpel: de JR's om te rijden, en voor het parkeren (zeker bij filmopnames) monteer de de GMP's. :D

Wat die poortstopper betreft: de foto kan vertekenen, maar het lijkt of de straat wat bol loopt, en dat de straat bij de poortstopper dus ook al het hoogste punt is. Ik denk dat je het op 2 manieren op kan lossen (zonder iets aan de auto te veranderen):

- zorgen dat de straat een paar meter voor en achter de poort vlak loopt, waardoor je een cm extra speling krijgt.
- de poortstopper iets verlaagd monteren (een stukje van de bovenzijde van de poortstopper afslijpen lijkt me weer niet zo fraai)
 

EdK

Forumguru
de poortstopper iets verlaagd monteren
Kans groot dat de pen die er in moet vallen dan te kort is.
Waarom niet gewoon je wegdek even iets ophogen voor en na de poortstopper
Met een anderhalve meter over de breedte van de weg ben je er al....
 

Cordoba

Forumguru
@EdK Je moet ook rekening houden met de wielbasis van de Superb, dus dat wordt 2,5 meter, en dan ook over iets meer dan de spoorbreedte.
 

JeSko

Forumguru
Deze net besteld, zijn al besteld door enkele forumleden hier en met succes gemonteerd op een Superb 2, plan is om ze eerst blinkend zwart te poederlakken, gaat gok ik wel netjes staan, iig beter dan de standaard pijpjes. Doordat ik ze zwart lak gaan de binnenste originele pijpjes ook niet zo opvallen.

€ 8,65 16%OFF | Voertuig Chrome Uitlaatpijp Tip Auto Auto Uitlaat Staal Roestvrij Trim Staart Buis Auto Vervangende Onderdelen Uitlaat Systemen Uitlaten
https://a.aliexpress.com/_msE4V1D

Screenshot_20210308-121607_AliExpress.jpg
 

Canon-Eye

Forumguru
Vraag aan grootmoeder of je twee steigerplanken van ca. 3 meter lengte langs de muur mag neerleggen, die je steeds even in de juiste positie plaatst om de poort te passeren. Schuine kantjes aan het begin en eind zagen, en klaar ben je...
 

JeSko

Forumguru
@eriktv

Illegaal jammer genoeg in BE Erik :( maatje van me heeft het op zijn Honda en kent nog mensen met AIR, elk jaar moet alles eronder uit voor de keuring, bij een ongeval ben je automatisch niet verzekerd als je AIR hebt, en bij controle en vaststelling word je auto in beslag genomen. Is me iets te gevaarlijk allemaal, zeker dat verzekeringsverhaal.

Wat jammer e.. je hebt al een basic set voor 1000 euro. d83fd527f016692f6e3836c1eef4a033.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan