Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Gisteren deze knappe S2 gespot, duidelijk iemand die er zuinig op is en hem aanpast, LED achteruitrijlichten, mistlampen en kentekenplaat verlichting, wilde de mijne er naast zetten maar mocht daar niet parkeren. Mooie standaard velgen ook, Luxon denk ik?

20210313_200210_copy_2268x3024.jpg 20210313_195650_copy_2268x1701.jpg Screenshot_20210314-121712_Gallery.jpg
 

JeSko

Forumguru
Eens en het is eens wat anders @CDK , voor 2 tientjes het bestellen en wie weet proberen waard. Vind het stijlvoller dan het gewone logo :jaja:

@eriktv

:deuk: vond het zelf wel wat hebben, denk dat ik het ga proberen, zal dan wel zien of het wat is als het aankomt:tegek:

Nog leuker is dat nog meer mensen moeite gaan hebben met het herkennen van de auto, er word nu al vaak naar gegist, en als ik ze dan vertel dat het "maar" een Skoda is kijken ze vaak verbaasd; amai, sjieke kar" :D
 

Cordoba

Forumguru
Ik vind dit logo meer een Skoda-logo in de stijl van het Seatlogo, het origineel vind ik toch mooier. Automerkenlogo's die vooral uit gestylde letters bestaan, vind ik over het algemeen niet bijzonder, waarbij ik alleen onderstaand Seatlogo, VW, en RR wel geslaagde letterlogo's vind.
th
th
th
 

Okki

Donateur
Vind het wel apart, dus ik zou het gewoon doen.

Logo's wijzigen nou eenmaal van tijd tot tijd. Nu wordt alles weer minimalistische (VW, Renault)

Dat geldt niet voor jouw nieuwe geliefde @JeSko.
Mooie auto trouwens, zie ik jou nog wel eens in rijden.

Screenshot_2021-03-18-18-59-11-386~2.jpeg
 

JeSko

Forumguru
Ja inderdaad @Okki ze staan in bestelling, vind het erg knap en uniek.

Had de nieuwe 308 ook al zien passeren inderdaad, Peugeot blijft me enorm trekken, wat een knap design weer en ik zie mezelf daar ooit inderdaad nog eens in rijden, al zou ik de ruimte van de Superb hard missen.
 

JeSko

Forumguru
Zojuist 18 x 20 kg stenen weest halen, 360 kg zo de koffer in, dat voel je natuurlijk, maar alsnog houd deze parel van een auto zich als een kampioen. Wel wat licht in de neus, maar dat mocht de pret niet bederven. Eigenlijk is het straf hoe die 1600tdi met zoveel gewicht toch nog zijn plan trekt.
20210320_145423_copy_2016x1512.jpg 20210320_145036_copy_2268x3024.jpg 20210320_145431 (1)_copy_2016x1512.jpg

Op de parking deze broer gespot, zeldzamer komt een S2fl niet denk ik, 4x4 "allroad" uitvoering, best knap zo!

20210320_144626.jpg

Laatste foto, genomen aan het vrouwke haar werk, ze krijgt niets dan complimenten op haar werk, van; Amai is dat uwe auto? Echt knap met die koperen wielen! Tot; wauw dikke bak zeg!" Erg maar dat maakt me trots :) dus bij deze foto'tje met het vrouwke haar werkgever deels op de achtergrond :)

20210317_102242_copy_1913x1435.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Maar amai, waarom al die stenen zo in de kofferbak gekwakt? (dus achter de achteras)
Ik had minimaal de achterbank omgeklapt om een deel vóór de achteras te laden (dragen de voorwielen ook een deel van de vracht, en minder last dat ie wil opstijgen), maar eigenlijk nog liever 1 of 2 zakken vóór de passagiers stoel op de bodem, wat op de bodem tussen voor en achterbank, en eigenlijk de last wat meer over de hele auto verdelen, dan heb je een lager zwaartepunt en veel beter de last verdeeld.
 

JeSko

Forumguru
@Cordoba

Eerlijk gezegd heb ik nog niet eerder zoiets zwaar meegezeuld, normaal rijd mijn broer dan met zijn camionette, maar dat ging ditmaal niet, les geleerd voor de volgende keer. :banghead:
 

Cordoba

Forumguru
Ik heb bij mijn allereerste auto (standaard Golf D van 1e generatie) een paar zware ritjes gemaakt voor mijn vader: hij had thuis oude rijtegels van 30x30 liggen, die naar zijn volkstuin moesten. Rijtegels zijn extra zware tegels die niet alleen geschikt zijn voor trottoir, maar ook om over te rijden zonder dat ze breken, dit waren tegels tussen de 8 en 12 cm dik, en er gingen zo'n 35 stuks mee in een ritje. Ritje was maar 1 km enkele reis, en ondanks dat het behoorlijk over de auto verdeeld was, had de auto het zwaar. Van een leeggewicht van 810 kg, was ie nu volbelast misschien wel rond de 1250 kg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan