Kaner - Skoda Fabia II 1.2TSI Elegance

Kanerr

Forumguru
Plaatjes bij praatjes om het wat duidelijker te maken.

De audi TT velg welke past heeft een 'diepe' naaf:
yxBuKwq.jpg


De niet passende Fabia RS velg heeft een redelijk platte naaf:
3ghaEWs.jpg


De JE-design velg zit er toch wel wat tussenin (op de foto heb je de spacer nog niet):
9YxsiJy.jpg


Ik noem het even naaf om het wat makkelijker te maken maar het is dus het gedeelte van de velg wat op de naaf van de auto komt :)
 

Kanerr

Forumguru
Begonnen met mijn koplampen. Wat een FLUT engineer die het ophangsysteem voor de bumper heeft ontworpen! 2x een schroef waar je onmogelijk bijkomt zonder de complete voorzijde los te schroeven... Ook nog eentje die dolgedraaid is.. :banghead:

Maargoed ze zijn los. Koplampen netjes open gemaakt en de binnen behuizing is zwart.

De beugels van de lampen moeten aangepast worden voor de led verlichting. Zal dit met een dremel doen zodat het netjes is.

Morgen hopelijk af en erop! Incl fotos:pardon:
 

EdK

Forumguru
Kijk je uit dat er geen slijpsel van de dremel de lampunit in geslingerd word !!
Want dan moet je die flut monteur de schuld geven dat er vuil in je unit zit dat je er niet meer uitkrijgt....:koffie:
 

Jee13

Forumguru
Mooie plaatjes hoe je auto er nu bij staat.
Die dichte grill doet mij te veel denken aan alle Eco en hybrid modellen

Zijn jouw deurstrips zwart kunstof? Of is dit gelakt zwart?
Deze in kleur van de auto lijkt mij mooi staan en maakt optisch de auto lager

Er is een afdekkapje van je deurgreep beschikbaar en dan kan je deurcylinder eruit halen voor een cleane look
 

Kanerr

Forumguru
Ah de kleine details. Ik ga de deurcylinder er idd uithalen en een kapje erop doen, nog niet aan gedacht! Thanks Jeroen.

Deurstrips zijn kunstof. Ik wil volgend jaar een aantal delen laten spuiten en neem deze dan ook zeker mee. Vind het nu zonde om het apart te spuiten.
 

Kanerr

Forumguru
Er zat aftermarket xenon h7 op :tongue: dus dat was wel te doen. Ik moest alleen de houders van de lampen aanpassen en veeeel moeite met de koplampunits open maken om de binnenbehuizing zwart te maken.
 

Kanerr

Forumguru
Zo, fatsoenlijke (vieze) foto's.

Dankzij het LED knipperlicht met een rood randje een leuk detail nu in de koplamp:

ZYDyIcb.jpg


bauOkuJ.jpg


dSdCJy4.jpg


KDVuYSe.jpg


Dragers erop omdat het (bijna) winter is en het leuk staat plus ga deze week ergens een kerstboom ophalen, dan hoeft hij niet in de auto :D


Mistlicht is nog halogeen, heb geen zin gevonden om die te verwisselen..
 

Captain Hook

Forumguru
Dragers erop omdat het (bijna) winter is en het leuk staat
Ik snap dat voor het vervoer van kerstgroen een set dakdragers handig kan zijn.
:jaja:
Wat ik niet snap is dat omdat het winter is en het leuk staat; je dakdragers zou monteren? :nono:
Die dingen zijn nogal slecht voor de stroomlijn c.q. het verbruik en het extra geruis...
 

Kanerr

Forumguru
Ach, was maar voor een weekje :) De combi van dakdragers, winter en optiek was de chocokrans op de kerstboom ;)
 
Bovenaan Onderaan