Kaner - Skoda Fabia II 1.2TSI Elegance

Kanerr

Forumguru
Jazeker Dennis, maar niet kunnen vinden voor een fatsoenlijke prijs dus gelaten voor wat het is..
 

Kanerr

Forumguru
En zo komt onze Fabia verhaal tot een eind...

Vriendin heeft een kopstaart ongeluk gehad op de A20 in Rotterdam, ze stond stil en er kwam iemand met een rotgang achterop geklapt. Tis nu aan de verzekering om de rest af te handelen maar het is sneu om hem zo erbij te zien staan :(
 

Bijlagen

  • 3A063663-DD63-4A17-9F8C-79354A4637A0.jpeg
    3A063663-DD63-4A17-9F8C-79354A4637A0.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 96
  • 0F0AC015-FC0D-4679-B8C5-F13E7A51C74E.jpeg
    0F0AC015-FC0D-4679-B8C5-F13E7A51C74E.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 92

Japanese Power

Donateur
Amai. Dit is klote. Hoe is het met je vriendin? Kan me voorstellen dat die wel een en ander voelt nu. Sowieso einde oefening voor de Fabia. Succes voor vrouwlief en de hele afhandeling.
 

tim_j

Senior Member
Inderdaad goed onderzoeken! Bij de minste pijntjes aangeven dat ze last heeft. Ik heb 5 jaar geleden hetzelfde gehad en nog dagelijks last van. Dat is echt geen pretje.
 

JeSko

Forumguru
@Kanerr

Joooh wat naar man, sterkte ermee beiden! Zorg goed voor je vrouw en kijk uit dat ze niet te snel zegt het is oké, mijn ex collega en goede vriend zijn vrouw zat 12 jaar geleden ook in een kop staart aanrijding, en die kreeg pas na 2 dagen zware klachten, zij is jammer genoeg nooit meer pijnvrij geworden, mevrouw heeft bijna altijd stekende hoofdpijnen in haar achterhoofd als gevolg van een zware whiplash :(

Dus hopelijk houd je vrouw er niets blijvend aan over! de Faab das ook echt zonde ja, wat een naar einde zeg :(

Sterkte!
 

EdK

Forumguru
zegt dat het spierpijn is en niks anders. We wachten het even af...
Wacht niet te lang af !!
En eis anders via de fisio een MRI scan.
Collega loopt nu ook al tijden omdat zijn huisarts zei van is spierpijn en gaat wel over.....
Dus niet te lang afwachten en gewoon door blijven zeuren bij de huisarts.....

Maar goed die Skoda kan naar de schroot , alleen de velgen kun je hier nog te koop zetten.....:nailbiting:
 

Kanerr

Forumguru
Ja dat is zeker waar, mocht ze maandag nog pijn hebben gaan we bellen en toch wel druk zetten. Het is altijd hetzelfde, je wordt niet gehoord door de huisarts...
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Kanerr

Forumguru
Phoe ze heeft heel veel pijn nog in haar rug, hoofdpijn steken rondom longen en ribben doen ook licht pijn. Het ergste van alles is dat ze niet serieus wordt genkmen door huisarts dus heb gebeld naar hin praktijk en gevraagd waar ik een officiele klacht in kan doen. Ze kan al 2 weken niets en ziet het allemaal ff niet zitten, best moeilijke situatie... goed hopelijk binnenkort fotos en meer duidelijkheid. Fysio en dyclofenac helpt in ieder geval niet....

Faab is afgeschreven maar ik denk dat hij wordt gerepareerd.. 5.5K dagwaarde gekregen ervoor.
 

Japanese Power

Donateur
Ai, heftiger dan verwacht, dit is zo waardeloos. Naast alle pijn ook alle psychische belasting.
Succes man en zorg maar goed voor haar. En die auto is vervelend maar in dit licht van alle klachten maar een bijzaak...
 

JPs_OC2

Donateur
Als de huisarts de klachten niet serieus neemt kan je contact opnemen met je zorgverzekeraar en navraag doen over de mogelijkheden voor een second opinion. Aan jullie te bepalen of je daar gebruik van wil maken.

Toch nog even een vraag over de aanrijding > zag je vriendin de klap aankomen?
Als dat het geval is kan het goed dat ze zich door de schrikreactie schrap zette. Alle spieren aangespannen en dan een klap krijgen zou kunnen zorgen voor de klachten die ze heeft. Ben geen arts maar herken de klachten wel van een gelijksoortige aanrijding.
 
Bovenaan Onderaan