Driving mode; tips & tricks

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, dat hoort ook zo. Voor degenen die anders zo onverstandig zouden zijn om met een koude motor meteen in S te gaan rijden
 

Henrik

Forumguru
Ik lees dat het zou moeten worden opgeslagen. Maar dat doet het dus niet. Ook bij mij niet. Als de garage al niet weet hoe het zit, hoe moeten ze het dan oplossen? En als het met VCDS codering ook niet in te regelen is (heb wel personalisatie aan laten zetten, maar ook dan slaat hij de rijmodus niet op) wat zou dan de oplossing kunnen zijn?
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik zou de beste man dan eens confronteren met de hier ondubbelzinnig aangetoonde weerlegging hiervan. Laat het hem maar eens uitleggen hoe het dan kan dat het bij anderen wel werkt.
 

rogierl

Senior Member
Ik zou de beste man dan eens confronteren met de hier ondubbelzinnig aangetoonde weerlegging hiervan. Laat het hem maar eens uitleggen hoe het dan kan dat het bij anderen wel werkt.
:) dat heb ik gedaan; heb een link naar dit forum gemaild, samen met de screenshot van de (overigens wel Octava) auto waar het wel werkt (inclusief Kessy).
 

Canon-Eye

Forumguru
Ja, dat hoort ook zo. Voor degenen die anders zo onverstandig zouden zijn om met een koude motor meteen in S te gaan rijden
Ik doe nooit anders dan precies dat. Maar wel met een heel rustige rijstijl totdat de olie de 80 graden Celsius bereikt heeft.

Er is nog wel verschil tussen de S-stand en een (overmatig) Sportieve rijstijl, lijkt mij zo.
Het laatste vloeit niet automatisch voort uit het eerste.
 

Maarten

Forumguru
Grappig...ik heb de hardware knop niet en dacht dus dat ik deze modus niet had. Blijkt dus in de Columbus te zitten... :-)

>loopt NU naar zijn Karoq<
 

Rosinfield

† In Memoriam
Lijkt me ook zoiets toch? Maar eens uitproberen zou ik zeggen. Maar je kunt dus niet onder "individual" eea zelf naar wens instellen
 
Bovenaan Onderaan