Driving mode; tips & tricks

Desperado

Forumguru
De klantenservice weet ook waar de technische dienst zit. Die zitten er niet om je probleem op te lossen maar om je er verder mee te helpen door de juiste persoon te zoeken.

Dat personeel van bedrijven hier mee leest is niks nieuws, dat doen ze bij alle merken.
Waarom zelf zoeken als het antwoord ook te vinden is.
 

EdK

Forumguru
Altijd gedacht dat dit forum de technische dienst was......
Maar het is dus een vraagbaak voor de dealers...:pieker::D
 

Desperado

Forumguru
AMT is ook een aardige voor technische vragen.
@EdK Vraagbaak voor dealers, info voor verkopers, handel voor spionnen van de concurrent:D
 

DerHelmut

Nieuw lid
ik heb net de laatste versie karoq sportline met laatste versie software gekregen en helaas ook ik heb dit euvel incl kessy trouwens. zal morgen eens bij de dealer navragen
 

DerHelmut

Nieuw lid
update over drivermode, er staat nu letterlijk in de handleiding dat de drivermode standaard altijd terug gaat naar normaal modus, dus niet blijft staan in de gewenste individuele modus. met de vraag waarom dit bij sommige karoq rijders dan wel is kon hij geen antwoord opgeven , hij ging navragen en zou me op de hoogte houden.
 

Antera

Donateur
Ben benieuwd maar gaat daar vermoedelijk geen antwoord op geven. Software mag en kan gewoon aangepast worden. Ze zijn daarop geen antwoord verschuldigd. Ben toch benieuwd
 
Bovenaan Onderaan