Volgens mij is het zonde van de inkt als ze dit zouden afdrukken in de manualECO is een soort van stealth modus. ECO staat voor Elementaire Commando Opleiding. Kun je niets over vinden in de manual, want dat is strikt geheim....![]()
Ah, vandaar dat m’n RS een ECO modus heeft!een modus voor milieubewuste bestuurders die zuinig rijden tot een prioriteit maken.
Hey, toch snap ik het niet helemaal. Ik heb onder het knopje "individueel" al mijn gewenste instellingen gezet. Toch krijg ik het NIET voor elkaar om de auto continue op de stand "individual" te laten staan. Elke keer als ik de auto start, dan staat de driving mode op "Normal". Nog tips??Op individual worden alle instellingen opgeslagen, alleen eco en sportstand van motor/versnellingsbak niet omdat dit simpelweg niet goed is voor een koude motor. Wil je 1 van deze instellingen toch dan kan je na het starten nogmaals op individual klikken. Forceren is niet mogelijk.
Waar vind ik dit iccontje precies?@hendrik38, bij mijn Kodiaq niet (denk dat de Karoq hierin niet verschilt) Het tandwieltjes icoontje van de individuele modus blijft bij mij zichtbaar op het dashboard, alleen de eventueel ingestelde sport of eco modus is niet meer actief na een herstart.
In je teller unit/AID; bij mij blijft hij ook gewoon op individual staan. Start idd gewoon op in D ook al heb je Sport ingesteld (makes sense)Waar vind ik dit iccontje precies?
OK, dus gewoon echt voor m'n neus en NIET in het midden-scherm. Ik heb overigens geen virtual cockpit.In je teller unit/AID; bij mij blijft hij ook gewoon op individual staan. Start idd gewoon op in D ook al heb je Sport ingesteld (makes sense)
Maar gaat hij daarna dan wel automatisch over naar sport zodra de motor op temperatuur is?In je teller unit/AID; bij mij blijft hij ook gewoon op individual staan. Start idd gewoon op in D ook al heb je Sport ingesteld (makes sense)