Meet & Greet 4.0 "The voorjaar editie" - 5 Mei 2018 - inschrijvingen - België

Kom je ?

  • Ja

    Stemmen: 14 36,8%
  • Neen

    Stemmen: 14 36,8%
  • Misschien

    Stemmen: 10 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    38

Tuner111

Forumguru
Beste Skodaforumers,

Morgen is het zover de voorjaar meeting !

even nog alles op een rij zetten :)

We komen samen aan garage auto center waasland (http://autocenterwaasland.be/nl)

Grote Baan 80 - 9100 Sint-Niklaas.


Planning:

Vanaf 11u30 ben ik ook aanwezig voor de mensen die vroeg komen

12u: Start van de meeting
14u: Start Detail Demo door Car Detailing Corner
15u: Start van de testrit met de golf R. Deze rit word door mezelf verzorgd op vraag van de dealer. dus enkel meerijden.
16u a 16u30: Fotomoment
17 - 18u: einde meeting

Er zal door de garage "een lekker belgisch frietkraam "

voorzien worden en ook drank.

Ook brengt @philippe bakker zijn lekker koeken naar de meeting !

Ook zal Br-performance aanwezig zijn voor al jullie vragen & misschien een testrit in iets leuk !


Mensen die vanuit Antwerpen komen je bent best dat je er af gaat in Sint-Niklaas. Ze zijn aan het werken op de afrit van Haasdonk.

Ik zie jullie allemaal morgen met het mooie weer. en laat jullie bolliedes maar mooi blinken ! :D

Wie komt er:
@Tuner111
@bjorn_van_velthoven_
@Caby
@philippe bakker
@Mettes
@boontjeRS
@Cordoba
@Tallguy
@Homie
@skodasuperb94
@Spector
@Maartenvds + vriend
@Goofy@5E
@Springmuis
@Corné de Kluijver
@Speedhunter
@Kurtje
@Skoda Ramon 83
@royb95
 

Caby

Forumguru
vraagske, dat foto moment, rijden we dan naar een specifieke locatie of gaat dat doorgaan aan het center zelf?
 

EdK

Forumguru
Nou als je die uitnodigt dan kun je je wagen net zo goed ook met een schuurspons schoonmaken....

 

Cordoba

Forumguru
Vanavond na het werk de Faab een beetje foto-waardig geprobeerd te maken:
- prewash met paar drupjes gewone shampoo in drukspuit met handpomp om het vuil even voor te weken
- gewone wasbeurt (voorsproeien met de tuinslang, wasbeurt volgens 2 emmer methode, en afspoelen met open slang) met shampoo met toegevoegde wax
- per paneel inspuiten met Aquafobia, en naspuiten met harde straal uit de tuinslang (wat een beading en sheeting geeft dat direct)
- de auto naspoelen met open slang (zodat er zoveel mogelijk water gelijk van de auto loopt)
- met droogdoek de auto nalopen.

Begonnen om 18.15 en klaar om 19.30, dus ruim voor de dodenherdenking begon (2 minuten stilte om 20 uur) klaar.

Wat plaatjes, de witte plekjes op het dak is loslatende blanke lak, dat had de auto al op een enkel plekje toen ik hem in 2010 kocht, en dat is de laatste tijd wel fors toegenomen.
SAM_5389.JPG SAM_5390.JPG SAM_5391.JPG SAM_5392.JPG SAM_5393.JPG SAM_5394.JPG

Ik verwacht ergens rond 13 uur op de meeting te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MaxN
Bovenaan Onderaan