Meet & Greet 4.0 "The voorjaar editie" - 5 Mei 2018 - inschrijvingen - België

Kom je ?

  • Ja

    Stemmen: 14 36,8%
  • Neen

    Stemmen: 14 36,8%
  • Misschien

    Stemmen: 10 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    38

Tuner111

Forumguru
Ik zal m’n VCDS WiFi dongle meenemen, maar ik doe GEEN aanpassingen, daarvoor ontbreekt de kennis en kan ik dus geen verantwoording nemen. Maar als iemand denkt dat hij of zij wel de benodigde kennis heeft én een telefoon met groot scherm of een tablet bij zich heeft dan mag die persoon mij aanspreken, de dongle is te huur ;)

dankjewel alvast @Corné de Kluijver ! :)

het probleem is dat hier in belgië dat er niet veel doen & diegene die het kunnen niet willen... dus ik ga morgen nog wat rondbellen om iemand te strikken
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Ik kom, maar tijdstip dat ik er ben is even afwachten: voor ik de grens over ga moet ik nog even het definitieve koopcontract voor mijn 'nieuwe' Fabia tekenen.
 

Kurtje

Forumguru
Ik kom waarschijnlijk ook even langs, ook al heb ik een ander merk bij :D
Kom de leuke bolides eens bezien en natuurlijk de Golf R :geek:
 

Tuner111

Forumguru
Ik zal er normaal ook zijn, ben heel de voormiddag bezet maar gelukkig is de meeting in de namiddag.

Wie komt er:
@Tuner111
@bjorn_van_velthoven_
@Caby
@philippe bakker
@Mettes
@boontjeRS
@Cordoba (misschien)
@Tallguy (ovb)
@Homie
@skodasuperb94
@Spector (ovb agenda)
@Maartenvds + vriend
@Goofy@5E
@Springmuis
@internetboarder
@Corné de Kluijver
@Speedhunter
@Kurtje

Zeker welkom @Speedhunter !

Ik kom waarschijnlijk ook even langs, ook al heb ik een ander merk bij :D
Kom de leuke bolides eens bezien en natuurlijk de Golf R :geek:

is ook vag hé dus zeker welkom :)
 

Spector

Forumguru
Het ziet er voor mij gunstig uit, gedurende de ochtend ben ik werken maar zoals het er nu uitziet op tijd klaar om richting het zuiden te komen. Of ik er tot het einde bij kan blijven is nog niet zeker, maar ik ga zeker komen. Zal geen tot weinig tijd hebben om nog de auto nog te wassen dus ik zet hem wel achteraan :maakmegek:
 

philippe bakker

Forumguru
Het ziet er voor mij gunstig uit, gedurende de ochtend ben ik werken maar zoals het er nu uitziet op tijd klaar om richting het zuiden te komen. Of ik er tot het einde bij kan blijven is nog niet zeker, maar ik ga zeker komen. Zal geen tot weinig tijd hebben om nog de auto nog te wassen dus ik zet hem wel achteraan :maakmegek:
Zouden beter een carwash kraam erbij hebben
 
Bovenaan Onderaan