Meet & Greet 4.0 "The voorjaar editie" - 5 Mei 2018 - inschrijvingen - België

Kom je ?

  • Ja

    Stemmen: 14 36,8%
  • Neen

    Stemmen: 14 36,8%
  • Misschien

    Stemmen: 10 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    38

EdK

Forumguru
Het is maar weer goed dat hij op de handrem staat, anders had die rode duivel nu zo van de foto gerold....:deuk:

Enne je weet dat zonlicht niet goed is voor die rode kleur he !!
 

CDK

Forumguru
@Tuner111, hartelijk dank voor de organisatie van deze meet Bram. M’n complimenten :thumbsup: Je zei het zelf al, elk jaar een beetje meer, maar deze was top! Dankjewel ook namens de bijrijder.
 

Cordoba

Forumguru
Was weer netjes georganiseerd Bram. :thumbsup: Ik dacht vooraf dat ik de oudste Skoda bij mij zou hebben, maar die van Mike is toch een half jaartje ouder (en de Felicia van 50 jaar terug in de showroom tel ik niet mee).

En Philippe natuurlijk merci voor de broodjes. :bloemen:

Onderweg naar de meeting in Belgie ook de biervoorraad weer wat aangevuld: in Essen stonden heel wat schappen met Nederlands bier, en dus ook een paar biertjes van het Uiltje (Haarlemse brouwerij) meegenomen: door de belastingen was het Nederlandse bier in Belgie goedkoper dan in Nederland. (ik heb ook Belgisch bier ingekocht hoor, wees niet ongerust)
 

Cordoba

Forumguru
Ik heb blijkbaar niet opgelet: ik heb wel de O1 van Mike gezien, maar ik kan me niet herinneren ook maar één O2 te hebben gezien. De modellen op de meeting waren sowieso beperkt: F1, O1, F3, O3, Kodiaq, ik dacht nog een enkele Superb, maar geen Rapids, Citigo's, Yeti's, geen Roomsters, geen F2, geen O2.
 

philippe bakker

Forumguru
Ik heb blijkbaar niet opgelet: ik heb wel de O1 van Mike gezien, maar ik kan me niet herinneren ook maar één O2 te hebben gezien. De modellen op de meeting waren sowieso beperkt: F1, O1, F3, O3, Kodiaq, ik dacht nog een enkele Superb, maar geen Rapids, Citigo's, Yeti's, geen Roomsters, geen F2, geen O2.
Een zilveren
 

Cordoba

Forumguru
Ben je niet in de war met de zilverkleurige O1 van Mike?

Foto van Mike zelf uit de fotogalerij:
full
 
Bovenaan Onderaan