Meet & Greet 4.0 "The voorjaar editie" - 5 Mei 2018 - inschrijvingen - België

Kom je ?

  • Ja

    Stemmen: 14 36,8%
  • Neen

    Stemmen: 14 36,8%
  • Misschien

    Stemmen: 10 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    38

leon-cupra

Forumguru
De man was duidelijk gepassioneerd over auto’s opblinken en ook over auto’s in het algemeen . Het was wel niet de beste entertainer.
kan ook niet anders. Anders ga je niet 10u aan een stuk op een auto staan wrijven.
Lang geleden ook nog eens de Superb een detailbeurt ge gegeven. Daar verbrandt ge redelijk wat calorieën mee. Heb je zelf geen producten gekocht? Twee vliegen in 1 klap, -25kg en een superblinkende wagen ;)
 

philippe bakker

Forumguru
kan ook niet anders. Anders ga je niet 10u aan een stuk op een auto staan wrijven.
Lang geleden ook nog eens de Superb een detailbeurt ge gegeven. Daar verbrandt ge redelijk wat calorieën mee. Heb je zelf geen producten gekocht? Twee vliegen in 1 klap, -25kg en een superblinkende wagen ;)
Ik ga nooit op mijne auto staan wrijven se
 

s-line

Forumguru
Van de auto's van deze eeuw kun je eigenlijk alleen auto's met een limited production als investering zien, daarbij moet je denken aan bijvoorbeeld speciale modellen van Ferrari waarvan er op voorhand is vastgelegd dat er een beperkt aantal geproduceerd worden. Alle andere auto's van deze eeuw zullen de eerste 20 jaar vooral waarde verliezen. Ik kan me wel voorstellen dat een bedrijf als BR of DVX een auto als een GT3 ziet als investering omdat ze hopen dat ze daarmee ook Porsche-rijders (en eigenaren van vergelijkbare sportwagens) binnen kunnen halen als klant. Dan gaat het niet zozeer om de waarde van de auto, maar omdat je daarmee het imago van het bedrijf wat verandert, waardoor je ook een ander type klant binnen hoopt te kunnen halen.
Dat denk ik ook,hiermee willen ze inderdaad een ander publiek mee trekken,wat exclusiever en publiek die niet meteen een groepsactie wil houden om te gaan tunen.
 

Cordoba

Forumguru
Als ik de foto's bekijk zijn er 1 of 2 foto's waar ik op sta, en dan alleen als je het weet, het is me wéér gelukt om mijn auto ongezien tussen de camera's door te manoeuvreren. :D
 
Bovenaan Onderaan