Meet & Greet 4.0 "The voorjaar editie" - 5 Mei 2018 - inschrijvingen - België

Kom je ?

  • Ja

    Stemmen: 14 36,8%
  • Neen

    Stemmen: 14 36,8%
  • Misschien

    Stemmen: 10 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    38

Maartenvds

Forumguru
@philippe bakker die RS was van mij (nog voor zolang als ik hem heb hij staat in de verkoop haha) . Ik ben heel even op de meeting geweest helaas werd mijn bijrijder gebeld dat er iets was met een familie lid. Ik ben dus weer snel terug naar Nederland gegaan. Voor een volgende keer ben ik wel van de partij want het zag er wel reuze gezellig uit!
 
Wat een verschil met de huidige velgen eronder :tongue:
Ben je niet in de war met de zilverkleurige O1 van Mike?

Foto van Mike zelf uit de fotogalerij:
full
20180504_185702.jpeg
 

Kurtje

Forumguru
Ook mijn complimenten Bram! Top organisatie, leuke mensen en zeer mooie auto's!
Inclusief jouw eigen nieuwe red baron man! Prachtige kleur!!!
 
die kerel leeft voor zijn wagens en doet goede zaken bij BR maar toch ... GT3 :pieker:
Net zoals DVX, 2 RS6-en. Geert heeft dan nog zo een speciale 991 als investering ... :pieker:
Ik heb lange tijd met hem gebabbeld en hij ziet het zelf ook als een investering. Plus ik denk dat hij overal wel zijn mannetje zal kennen om zo auto's aan de beste prijs te kopen.
 

leon-cupra

Forumguru
Ik heb lange tijd met hem gebabbeld en hij ziet het zelf ook als een investering. Plus ik denk dat hij overal wel zijn mannetje zal kennen om zo auto's aan de beste prijs te kopen.
dat eerste en dat laatste komt niet echt overeen. Als velen het zien als een investering, zal je nooit een koopje kunnen doen. En investering en GT3? Er worden er genoeg van geproduceerd. Zal mss stijgen binnen 20 jaar.
 

Cordoba

Forumguru
Van de auto's van deze eeuw kun je eigenlijk alleen auto's met een limited production als investering zien, daarbij moet je denken aan bijvoorbeeld speciale modellen van Ferrari waarvan er op voorhand is vastgelegd dat er een beperkt aantal geproduceerd worden. Alle andere auto's van deze eeuw zullen de eerste 20 jaar vooral waarde verliezen. Ik kan me wel voorstellen dat een bedrijf als BR of DVX een auto als een GT3 ziet als investering omdat ze hopen dat ze daarmee ook Porsche-rijders (en eigenaren van vergelijkbare sportwagens) binnen kunnen halen als klant. Dan gaat het niet zozeer om de waarde van de auto, maar omdat je daarmee het imago van het bedrijf wat verandert, waardoor je ook een ander type klant binnen hoopt te kunnen halen.
 
Bovenaan Onderaan