Meet & Greet 4.0 "The voorjaar editie" - 5 Mei 2018 - inschrijvingen - België

Kom je ?

  • Ja

    Stemmen: 14 36,8%
  • Neen

    Stemmen: 14 36,8%
  • Misschien

    Stemmen: 10 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    38

Tuner111

Forumguru
27709684_10215254608628826_4638122088591305757_o.jpg


Hier is hij dan de voorjaar's meeting van 2018,

Doel van de meeting gewoon samen komen en lekker over wagens babbelen, naast dit komt ook "Car Detailing Corner" ons een leuke detail demo geven als ook staat hij met een standje met producten. Ook BR-Performance komt met een standje naar de meeting. Ook gaan we met zen allen aan de ster in sint-Niklaas een mooie groepsfoto nemen met alle wagens. Het verdere programma word later vrij gegeven..

Na al dit gaan we lekker een hapje eten in "Brasserie De Drie Lindekens" Meer info volgt laten via @Goofy@5E. wel gaan we dit jaar het iets anders aanpakken dan vorig jaar maar meer later ! :)

Dit alles gaat door op 5 mei 2018 vanaf 13u30

We komen samen aan garage auto center waasland (
http://autocenterwaasland.be/nl)

Grote Baan 80 - 9100 Sint-Niklaas.

inschrijven kan tot 4 mei 2018.

Facebook: https://www.facebook.com/events/129097951241343/

Wie komt er ?:

@Tuner111
....
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Ik heb voorlopig ingevuld 'misschien': rond die tijd zit mijn agenda behoorlijk vol, en het is onzeker welk merk auto ik dan rij. Komend voorjaar wil de de Fabia I gaan vervangen, en op dit moment kan de vervanger een Fabia III worden, maar ook de Ibiza is een serieuze optie. Met name het aantal Ibiza's uit vergelijkbare periode is veel groter, maar ook aanzienlijk goedkoper (ik ga voor een occasion). Nu kan zowel door het meer beschikbaar komen van Fabia III occasions, als door de komende opfrisbeurt voor de FIII de prijs van een FIII occasion nog aardig laten zakken. Ik heb dus ook nog niet ingeschreven, maar hou dit topic wel in de gaten.
 

avpy

Senior Member
jammer ik kan er ook niet bij zijn. Was leuk geweest is hier maar 25 min rijden vandaan.
Ik ben dat weekend in de buurt van munchen met mijn gezin.
Kan ik de Superb eens testen op de duitse autobahn ;)
 

Horkje

Forumguru
Ik zou dat ook wel eens mee willen maken.

Deze meeting is echter in onze mei-vakantie wat betekent met het gezin weg. Deze keer kan ik dus helaas niet.

Iedereen die wel kan en gaat: have fun!

Benieuwd naar de foto’s.
 
Bovenaan Onderaan