Meet & Greet 4.0 "The voorjaar editie" - 5 Mei 2018 - inschrijvingen - België

Kom je ?

  • Ja

    Stemmen: 14 36,8%
  • Neen

    Stemmen: 14 36,8%
  • Misschien

    Stemmen: 10 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    38

Cordoba

Forumguru
Nee, hij stond eerst achter de hal waar de detail demo was, en later in hoekje bij de Porsche op de parkeerplaats.
 

s-line

Forumguru
Ik zie ook wel auto’s op de foto die nodig een was of detail beurtje kunnen gebruiken. Zo zet je hem toch niet op een meeting neer!:nono:
 

Cordoba

Forumguru
Ik zie ook wel auto’s op de foto die nodig een was of detail beurtje kunnen gebruiken. Zo zet je hem toch niet op een meeting neer!:nono:

Heb je de auto van @Corné de Kluijver gezien? Ik heb bijna 2 keer zo ver gereden, had de auto de avond ervoor gewassen en ben ook langs zijn woonplaats gereden en mijn auto was op een paar aanhankelijke insecten na, schoon. Corné had hem 's morgens nog gewassen, maar het lijkt wel of ie daarna afgespoten is met baggerwater. ;)
(sorry Corné, kon het niet laten er de gek mee te steken)
 

s-line

Forumguru
Meeting en show is voor mij het zelfde, je wil daar je auto laten zien en mensen ontmoeten. En elkaars auto bekijken/showen..:jaja:
 

CDK

Forumguru
Heb je de auto van @Corné de Kluijver gezien? Ik heb bijna 2 keer zo ver gereden, had de auto de avond ervoor gewassen en ben ook langs zijn woonplaats gereden en mijn auto was op een paar aanhankelijke insecten na, schoon. Corné had hem 's morgens nog gewassen, maar het lijkt wel of ie daarna afgespoten is met baggerwater. ;)
(sorry Corné, kon het niet laten er de gek mee te steken)

Ja het was te bizar voor woorden. Ik was om m’n bijrijder op te halen door de Hoeksewaard gereden en via de Liefkenshoektunnel, daar waren ze boringen in het betonnen wegdek aan het doen, die boor wordt met water gekoeld, verder hoef ik niets uit te leggen denk ik ;)
 
Bovenaan Onderaan